Откривени: Cayennov улазни СУВ и Cayenne ГТС (ФОТО)
Бржи су од претходника, стартнији, мање троше. Заједно ће бити представљени, а заједно и крећу у продају.
Porsche не да је представио модел, него је поредставио два. И то СУВ Cayenna. Први је Cayenne ГТС 2015 "тежак" 97.ооо евра, а други је улазни Cayenne чија ће цена бити испод 64.ооо европских новчаница.
Ова два брата близанца на светску позорницу званично ће ступити заједно, 19. новембра, када ће их на Лосанђелеском сајму аутомобила произвођач представити, а потом ће, опет истовремено, кренути и у продају.
Porsche последњих година мало мало, па лансира ГТС верзију неког модела: 911, Панамера, Cayman и Boxster, сви су имали и ГТС варијацију. "Јело" се спрема тако што се на стандардни "мени" угради додатна опрема и нешто спортког инжењеринга као што су Porscheov Спортс Exhaus издувни склоп, те ПАСМ прилагодљиви амортизери из скупљих и луксузнијих модела, али по приступачнијој цени.
Стари ГТС В8 мотор наследио је 3,6 агрегат са двоструким турбопуњачем. "Коњажа" је већа за 20 снага и сада је на цифри од 440, док је обртни моменат на броју од 600 Нм. Све ово јамчи максималну брзину од 26о км/ч и јурњаву до стотке од 5,2 секунде, што је за секунду мање од старог В8 мотора у ГТС.
ГТС модели добро иду. Први Cayenne ГТС из 2007. чинио је 11 одсто укупне Cayennove продаје; очито је да је много купаца жељних 4x4 дизелаша.
УЛАЗНИ CAYENNE СУВ покретаће 3,6 В6 мотор од 300 КС. До стотке троши 7,7 секунди, о,2 секунде брже него пре. Бензинац троши 9,1 литар и расипа 215 г ЦО2/км. Иако "чистији" од претходника, није ни принети дизелашком сабрату који лучи 173 г/км, а још важније - троши 6,6 литара, па је већ сад јасно који ће бити омиљенији код љубитеља природе.
Стандард у почетном Cayennu биће осмостепени аутоматски мењач и са њим старт-стоп дугме. Ту су још двоструки ксенонски фарови, ЛЕД дневна светла, мултифункционалан управљач и отварање гепека на дугме.
Овај Cayenne већ је доступан за куповину у Великој Британији.