OVI SAVETI GARANTUJU USPEH NA POSLU: Neki od najuspešnijih ljudi imaju recept
Dobri poslovni odnosi sa kolegama mogu se uspešno odraziti na vašu karijeru. Osnovni cilj poslovnog odnosa je konstantno učenje, a iz toga će neminovno proizaći uspeh i zapaženi razultati. Pročitajte nekoliko originalnih saveta nekih od najuspešnijih ljudi 21. veka.
1. Budite ljubazni prema sekretaricama
"Bez obzira na kojoj se poziciji nalazite, nikada nemojte potcenjivati moć koju poseduju sekretarice. Nikada ne možete znati koga one znaju", Ambra Bendžamin, stručna saradnica u Fejsbuku.
2. Upoznajte svoje slabosti
"Morate dobro poznavati svoje demone i slabosti. Pitajte druge, ukoliko ih niste svesni. Možda vam neće prijati iskren odgovor na ovo pitanje, morate se suočiti sa tim kako bi što brže i efikasnije napredovali u svom poslu. Možete pitati bivše poslodavce i kolege koje su vaše najveće mane na poslu, jer tek nakon što ih postanete svesni, napredak će krenuti svojim tokom", David Ozborn, predsednik i osnivač Simetri Solušna
3. Simpatičnost je na ceni
"Poslodavci žele da rade sa ljudima u čijem društvu se, između ostalog, osećaju dobro. Niko ne želi u svom timu osobu koja će negativno uticati na atmosferu u radnom kolektivu", Džon Faveks, savetnik za karijeru.
4. Morate biti svestrani
"Informišući se o oblastima koja vas zanimaju, pripremate se za budućnost, pa kada se vaš posao iz snova pojavi, bićete spremni", Sara Džensen, spisateljica i urednica.
5. Morate postavljati prava pitanja
"Možete učiti i razvijati svoje veštine, postavljajući prava pitanja. Postavljajte pitanja na ispravan način i mnoga vrata će vam se otvoriti", Jan Dejs, autor i pravnik.
6. Originalnost
"Možda nemate veštine koje je poslodavac naveo u oglasu za posao, ali ako ste jedinstveni i originalni možete pronaći svoj put do boljeg posla i pozicije", Džon Faveks, savetnik za karijeru, piše Jutarnji.hr.
7. Posao je maraton
"Morate znati kako da odvojite bitno od nebitnog, kada ubrzati, kada usporiti, ali da uvek pazite da imate dovoljno energije kako biste obavili sve obaveze. Produktivnost je veoma bitna", Majkl O. Čurč
8. Podelite zasluge
"Čak iako ste vi zaslužni za većinu odrađenog posla, podelite zasluge, jer na taj način stvarate jače veze unutar tima", Džejn Čin
9. Ne izbegavajte neformalno druženje s kolegama
"Izbegavanje odlaska na piće nakon posla s ostatkom kolega ne bi trebalo da šteti vašoj karijeri, ali verovatno hoće", Džejn Čin
10. Otvoreno govorite o svojim promašajima
"Ljudi će vas više poštovati i slediti ukoliko vide da ste spremni na rizik i da se ne stidite da učite iz sopstvenih grešaka", Mira Zaslov
11. Ne bežite od posla
"Unapređenje se ne zaslužuje zbog dobro odrađenog posla, nego zbog novih i originalnih stvari i projekata koji prvobitno nisu ni bili u opisu vašeg radnog mesta", Viktor Vong.
Pročitajte i: