ОВИ САВЕТИ ГАРАНТУЈУ УСПЕХ НА ПОСЛУ: Неки од најуспешнијих људи имају рецепт
Добри пословни односи са колегама могу се успешно одразити на вашу каријеру. Основни циљ пословног односа је константно учење, а из тога ће неминовно произаћи успех и запажени разултати. Прочитајте неколико оригиналних савета неких од најуспешнијих људи 21. века.
1. Будите љубазни према секретарицама
"Без обзира на којој се позицији налазите, никада немојте потцењивати моћ коју поседују секретарице. Никада не можете знати кога оне знају", Амбра Бенџамин, стручна сарадница у Фејсбуку.
2. Упознајте своје слабости
"Морате добро познавати своје демоне и слабости. Питајте друге, уколико их нисте свесни. Можда вам неће пријати искрен одговор на ово питање, морате се суочити са тим како би што брже и ефикасније напредовали у свом послу. Можете питати бивше послодавце и колеге које су ваше највеће мане на послу, јер тек након што их постанете свесни, напредак ће кренути својим током", Давид Озборн, председник и оснивач Симетри Солушна
3. Симпатичност је на цени
"Послодавци желе да раде са људима у чијем друштву се, између осталог, осећају добро. Нико не жели у свом тиму особу која ће негативно утицати на атмосферу у радном колективу", Џон Фавекс, саветник за каријеру.
4. Морате бити свестрани
"Информишући се о областима која вас занимају, припремате се за будућност, па када се ваш посао из снова појави, бићете спремни", Сара Џенсен, списатељица и уредница.
5. Морате постављати права питања
"Можете учити и развијати своје вештине, постављајући права питања. Постављајте питања на исправан начин и многа врата ће вам се отворити", Јан Дејс, аутор и правник.
6. Оригиналност
"Можда немате вештине које је послодавац навео у огласу за посао, али ако сте јединствени и оригинални можете пронаћи свој пут до бољег посла и позиције", Џон Фавекс, саветник за каријеру, пише Јутарњи.хр.
7. Посао је маратон
"Морате знати како да одвојите битно од небитног, када убрзати, када успорити, али да увек пазите да имате довољно енергије како бисте обавили све обавезе. Продуктивност је веома битна", Мајкл О. Чурч
8. Поделите заслуге
"Чак иако сте ви заслужни за већину одрађеног посла, поделите заслуге, јер на тај начин стварате јаче везе унутар тима", Џејн Чин
9. Не избегавајте неформално дружење с колегама
"Избегавање одласка на пиће након посла с остатком колега не би требало да штети вашој каријери, али вероватно хоће", Џејн Чин
10. Отворено говорите о својим промашајима
"Људи ће вас више поштовати и следити уколико виде да сте спремни на ризик и да се не стидите да учите из сопствених грешака", Мира Заслов
11. Не бежите од посла
"Унапређење се не заслужује због добро одрађеног посла, него због нових и оригиналних ствари и пројеката који првобитно нису ни били у опису вашег радног места", Виктор Вонг.
Прочитајте и: