PARTNERI: Er Srbija postala članica novog brenda
Etihad ervejz je predstavio novi brend „Etihad ervejz partners“ koji povezuje grupu aviokompanija čiji je zajednički cilj da putnicima omoguće širi izbor putem unapređenih saobraćajnih mreža i reda letenja kao i pružanjem dodatnih pogodnosti za putnike koji često lete.
Novo partnerstvo za početak okuplja šest članica – Erberlin, Er Srbija, Er Sejšels, indijski Džet ervejz, Darvin erlajn i Etihad ervejz.
“Proširujemo naš poslovni model kako bismo uobličili i definisali platformu saradnje za aviokompanije koje srodno razmišljaju što, s jedne strane, aviokompanijama učesnicama u partnerstvu omogućava sinergiju i efikasnost, dok s druge strane putnicima pruža širi izbor saobraćajnih veza i usluga kao i pogodnosti za putnike koji često lete'', izjavio je Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza.
Članice “Etihad ervejz partners” stiču mogućnost primene ekonomije obima i operativnih sinergija, kao što su centri za postizanje izuzetnosti, formiranje zajedničkih timova prodaje za određene destinacije, zajedničke nabavke usluga i robe, kao i zajedničke obuke pilota i kabinskog osoblja u obrazovnim centrima Etihad ervejza u Abu Dabiju.
Pročitajte i:
Šta je sve Etihad pazario u 2013.?
Do Čikaga sa Er Srbija u 2015.
Er Srbija na krilima profita