PRAVLJEN ZA REKORDE: Megane 275 Trophy
Titanijumski izduvni sistem, Cup šasija, diferencijal sa blokadom i opciono Ohlins Road & Track vešanje sa reli Megane N4 samo su neki od elemenata koji su omogućili bolje performanse.
Konačno je poznato šta je u stvari najavljivani novitet iz Renaulta kojim francuski proizvođač namerava da povrati primat na Nirnburgringu. U pitanju je unapređeni Megane Trophy, koji bi trebalo da prestigne Seat Leon Cupra. Španac sa 7:58,4 drži rekord na nemačkoj stazi u kategoriji serijski pravljenih automobila sa prednjom vučom, a nadmašio je upravo Megane Trophy.
Nabildovanom modelu konjska snaga veća je za 10 jedinica i iznosi 275 KS, a obrtni momenat seže do 360 nM. Silu obezbeđuje dosadašnji turbobenzinski 2.0 V4 agregat. Titanijumski izduvni sistem, lakši od regularnog, Cup šasija, diferencijal sa blokadom i opcioni Ohlins Road & Track vešanje sa reli Megane N4 su elementi koji su omogićili veću snagu i bolje performanse.
Na polju estetike, 275 Trophy ima novu žutu boju, Recaro sportska sedišta, Speedline Turini ratkapne od 19 cola, kao i Pilot Sport Cup 2 gume specijalno stvorene za ovaj model.
Da li je novi Megane kadar da obori rekord Seatove Leon Cupre saznaće se 16. juna. Ipak, kako glasine kažu, Francuz je stazu prešao sa 7 minuta i 45 sekundi, što je novo najbrže vreme.