ПРАВЉЕН ЗА РЕКОРДЕ: Мегане 275 Trophy
Титанијумски издувни систем, Цуп шасија, диференцијал са блокадом и опционо Охлинс Роад & Трацк вешање са рели Мегане Н4 само су неки од елемената који су омогућили боље перформансе.
Коначно је познато шта је у ствари најављивани новитет из Renaulta којим француски произвођач намерава да поврати примат на Нирнбургрингу. У питању је унапређени Мегане Trophy, који би требало да престигне Сеат Леон Цупра. Шпанац са 7:58,4 држи рекорд на немачкој стази у категорији серијски прављених аутомобила са предњом вучом, а надмашио је управо Мегане Trophy.
Набилдованом моделу коњска снага већа је за 10 јединица и износи 275 КС, а обртни моменат сеже до 360 нМ. Силу обезбеђује досадашњи турбобензински 2.0 В4 агрегат. Титанијумски издувни систем, лакши од регуларног, Цуп шасија, диференцијал са блокадом и опциони Охлинс Роад & Трацк вешање са рели Мегане Н4 су елементи који су омогићили већу снагу и боље перформансе.
На пољу естетике, 275 Trophy има нову жуту боју, Рецаро спортска седишта, Спеедлине Турини раткапне од 19 цола, као и Пилот Спорт Цуп 2 гуме специјално створене за овај модел.
Да ли је нови Мегане кадар да обори рекорд Сеатове Леон Цупре сазнаће се 16. јуна. Ипак, како гласине кажу, Француз је стазу прешао са 7 минута и 45 секунди, што је ново најбрже време.