Predstavljen novi Peugeot 508
Niska emisija CO2, kvalitetni elektronski sadržaji i upečatljiv dizajn čine 508 jednim od najboljih proizvoda u svojoj klasi.
Peugeot je u Londonu predstavio novi, osveženi 508 koji služi kao putokaz kasnijim modelima ove kuće. Otkriven 2010. u formi sedana i karavana, model je 2011. godine dobio i hibridnu verziju - 508 RXH.
IZ NAFTALINA: Lamborghini Rambo Lambo (VIDEO)
Nissanov Concept 2020 kao nagoveštaj budućih modela (VIDEO)
SPIRRA: Korejski superauto stiže u Evropu 2015. (VIDEO)
Dizajn vozila je prilično sličan izvornoj varijanti. Utisak elegantnog i robusnog automobila i dalje postoji, uz nekoliko sitnih razlika koje su tu da reafirmišu identitet novog izdanja i isprate ukuse savremenih kupaca. Blago redizajnirani prednji i zadnji deo ostvavljaju impresiju vozila bližeg tlu, dok LED tehnologija u čeonim i prednjim svetlima stvara utisak automobila sa jedinstvenim tehnološkim pečatom.
Enterijer vozila svojim kvalitetom obezbeđuje Peugeotovom modelu jedno od najviših mesta u klasi. Multimedijalan sistem koji podrazumeva digitalnu instrument tablu sa svim relevantnim parametrima obogaćen je novim sadržajima kao što su JHB Hi-Fi, Blind Spot kamera za uglove koje vozač ne može sam da pokrije, kao i novom generacijom PeugeotConnect sistema koji, pored ostalog, daje informacije o ceni goriva na najbližim stanicama, broju parking mesta u okolini, vremenskim uslovima i turističkim vodičem koji je upakovan u MichelinGuide paket.
Kada smo kod pogona, Peugeot 508 nudi tri opcije. Prva je benzinski 1.6 THP motor koji ispunjava Evro-6 standard sa emisijom ugljen-dioksida od 131 g/km. Uparen sa EAT6 šestostepenim automatskim menjačem, ovaj benzinac obezbeđuje snagu od 165 KS.
Druga mogućnost je dizel BlueHDI 150 agregat kapaciteta dva litra koji deluje skupa sa šestostepenim ručnim menjačem i ima izuzetno nisku emisiju CO2 od samo 105 g/km. Pored ovog, Peugeot je spremio još jedan dizel motor, BlueHDI 180, takođe sa kapacitetom od dva litra, emisije CO2 od 111 g/km koji je upakovan ispod haube sedanske verzije.
Konačno, hibridna verzija. Hybrid4 sklop se sastoji od 2.0 HDI dizel motora snage 163 "konja" koga prati elektromotor siline 37 KS. Uz četiri načina upotrebe (ZEV, 4WD, Sport i Auto), Hybrid4 ima emisiju od izvanrednih 85 g/km i drugi je najprodavaniji hibridan sistem u Evropi.
Peugeot 508 proizvodi se u francuskom Renu i kineskom Vuhanu. Azijsko tržište sa 30 posto čini najveći deo u ukupnoj prodaji modela.