Представљен нови Peugeot 508
Ниска емисија ЦО2, квалитетни електронски садржаји и упечатљив дизајн чине 508 једним од најбољих производа у својој класи.
Peugeot је у Лондону представио нови, освежени 508 који служи као путоказ каснијим моделима ове куће. Откривен 2010. у форми седана и каравана, модел је 2011. године добио и хибридну верзију - 508 RXH.
ИЗ НАФТАЛИНА: Lamborghini Рамбо Ламбо (ВИДЕО)
Nissanov Цонцепт 2020 као наговештај будућих модела (ВИДЕО)
SPIRRA: Корејски суперауто стиже у Европу 2015. (ВИДЕО)
Дизајн возила је прилично сличан изворној варијанти. Утисак елегантног и робусног аутомобила и даље постоји, уз неколико ситних разлика које су ту да реафирмишу идентитет новог издања и испрате укусе савремених купаца. Благо редизајнирани предњи и задњи део оствављају импресију возила ближег тлу, док ЛЕД технологија у чеоним и предњим светлима ствара утисак аутомобила са јединственим технолошким печатом.
Ентеријер возила својим квалитетом обезбеђује Peugeotovom моделу једно од највиших места у класи. Мултимедијалан систем који подразумева дигиталну инструмент таблу са свим релевантним параметрима обогаћен је новим садржајима као што су ЈХБ Хи-Фи, Блинд Спот камера за углове које возач не може сам да покрије, као и новом генерацијом PeugeotConnect система који, поред осталог, даје информације о цени горива на најближим станицама, броју паркинг места у околини, временским условима и туристичким водичем који је упакован у MichelinGuide пакет.
Када смо код погона, Peugeot 508 нуди три опције. Прва је бензински 1.6 THP мотор који испуњава Евро-6 стандард са емисијом угљен-диоксида од 131 г/км. Упарен са ЕАТ6 шестостепеним аутоматским мењачем, овај бензинац обезбеђује снагу од 165 КС.
Друга могућност је дизел БлуеХДИ 150 агрегат капацитета два литра који делује скупа са шестостепеним ручним мењачем и има изузетно ниску емисију ЦО2 од само 105 г/км. Поред овог, Peugeot је спремио још један дизел мотор, БлуеХДИ 180, такође са капацитетом од два литра, емисије ЦО2 од 111 г/км који је упакован испод хаубе седанске верзије.
Коначно, хибридна верзија. Hybrid4 склоп се састоји од 2.0 ХДИ дизел мотора снаге 163 "коња" кога прати електромотор силине 37 КС. Уз четири начина употребе (ЗЕВ, 4WD, Спорт и Ауто), Hybrid4 има емисију од изванредних 85 г/км и други је најпродаванији хибридан систем у Европи.
Peugeot 508 производи се у француском Рену и кинеском Вухану. Азијско тржиште са 30 посто чини највећи део у укупној продаји модела.