DIREKTOR RTS SMISLIO NOVI NAMET: Plaćaćemo TV pretplatu za auto!?
Vlasnici svih vozila u Srbiji: automobila, kamiona, autobusa, uskoro će prilikom svake registracije plaćati godišnju TV pretplatu!
Generalni direktor RTS Dragan Bujošević u svom planu rada na osnovu koga je izabran zahteva uvođenje posebne takse na radio-aparate u svim vozilima, piše Informer.
Bujošević predlaže da ova taksa iznosi 500 dinara. To bi prema njegovom proračunu, Javnom servisu obezbedilo godišnji prihod od najmanje sedam miliona evra.
"Trebalo bi uvesti i taksu na radio, koja bi bila prilikom registracije automobila. Svako u kolima ima radio, naravno i u autobusima i kamionima. Ako bi taksa iznosila 500 dinara, godišnje bi se prihodavalo najmanje 7 miliona evra", navodi između ostalog Bujošević u svom programu koji ima ukupno 9 strana i ubedljivo je najkraći od programa koje su na konkursu podneli drugi kandidati.
U dokumentu se, osim ovog pominje još jedna ideja direktora RTS: uvođenje obrazovnih rijaliti emisija na Drugom kanalu, koji bi bio oslobođen prenosa skupštinskih prenosa.
"Drugi kanal bi mogao biti tvorac rijalitija, na primer "Obnova narodnog muzeja" ili "Jedan dan na snimanju filma" ili "Pisanje knjige". U svakom slučaju treba videti u koje vreme treba emitovati udarne emisije Drugog kanala, jer on ne sme da konkuriše Prvom", piše u programu u kom Bujošević navodi još nekoliko zanimljivih ideja.
Za komentar je Dragan Bujošević bio nedostupan, kao i generalni sekretar RTS Stanislav Veljković, navodi Informer.
Zamenica direktora RTS Ivana Miković kaže da ne može da govori o tome šta će od ideja biti realizovano.
"Nisam upoznata sa elaboratima kandidata na konkursu za direktora RTS jer se dokumentacija smatra poslovnom tajnom. RTS će svakako obaveštavati javnost o akcijama i sadržajima koje će uvoditi", kaže Miković.
Površan pristup
Profesor Fakulteta za kulturu i medije Milivoje Pavlović, koji je kao ministar informisanja 1993. godine uveo taksu za RTS, kaže da je ovde potrebna ozbiljna analiza.
"Bojim se da Bujošević i rukovodstvo problemu RTS pristupaju površno. Taksa nije bez mane, ali je tada bila najmanje loše rešenje. Sad su promenjene okolnosti i neophodno je da se navedu obaveze RTS koje često zaboravi", zaključuje Pavlović.