PROFITABILNOST INTERNET REKLAMA: Plasirate poruku ciljnoj grupi i oni je dalje šire za vas
Reklamiranje na Internetu može da donese mnogo bolje rezultate od drugih vidova reklamiranja, jer je interaktivno i mogu da se prate njegovi efekti, izjavio je danas na Kopaoniku vlasnik agencije Marketing onlajn Ivan Bildi.
"Najveći problem koji ljudi imaju u oglašavanju na Internetu je to što primenjuju of lajn metode umesto on lajn. Internet je interaktivan mediji i ljudi odmah mogu da uzvrate informaciju i daju povratni fidbek", rekao je Bildi na konferenciji Nova energija.
On je kao primer of lajn reklamiranja naveo tv i radio reklame, bilborde, flajere i drugo, sa kojima se možda rasipaju resursi, dok na Internetu možete da merite učinak reklame.
Prema njegovim rečima, Internet pruža mogućnost da ne rasipate resurse na ljude koje to ne zanima, već da plasirate poruku ciljnoj grupi i oni dalje da šire vašu poruku.
Bildi: Srbi, ne umete svoju poruku da plasiraju na pravi način
Bildi kaže da se u Srbiji često greši po tom pitanju, jer ljudi ne umeju da komuniciraju putem Interneta, to jest ne umeju svoju poruku da pošalju na pravi način.
"Ljudi ne žele da gledaju reklame, znaju da na televiziji moraju, ali na Internetu ne žele. Zato je potrebno primeniti potpuno nov pristup oglašavanja, tako što ćete graditi zajednicu ljudi koje zaista zanima vaš proizvoda i usluga", kazao je Bildi.
On je naveo da nekim poslovnim ljudima nije potrebeno da ih čuje milion već 100 ili 1.000 ljudi.
"Ako ste frizer u svojoj ulici, vama ne treba da vas čuje ceo Beograd ili Srbija, ne treba vam bilbord već oni koji su u vašem okruženju. Treba da veruju vašoj usluzi ili da saznaju za nju, recimo da im objasnite zašto je vaša usluga drugačija od drugih", istakao je Bildi.