ПРОФИТАБИЛНОСТ ИНТЕРНЕТ РЕКЛАМА: Пласирате поруку циљној групи и они је даље шире за вас
Рекламирање на Интернету може да донесе много боље резултате од других видова рекламирања, јер је интерактивно и могу да се прате његови ефекти, изјавио је данас на Копаонику власник агенције Маркетинг онлајн Иван Билди.
"Највећи проблем који људи имају у оглашавању на Интернету је то што примењују оф лајн методе уместо он лајн. Интернет је интерактиван медији и људи одмах могу да узврате информацију и дају повратни фидбек", рекао је Билди на конференцији Нова енергија.
Он је као пример оф лајн рекламирања навео тв и радио рекламе, билборде, флајере и друго, са којима се можда расипају ресурси, док на Интернету можете да мерите учинак рекламе.
Према његовим речима, Интернет пружа могућност да не расипате ресурсе на људе које то не занима, већ да пласирате поруку циљној групи и они даље да шире вашу поруку.
Билди: Срби, не умете своју поруку да пласирају на прави начин
Билди каже да се у Србији често греши по том питању, јер људи не умеју да комуницирају путем Интернета, то јест не умеју своју поруку да пошаљу на прави начин.
"Људи не желе да гледају рекламе, знају да на телевизији морају, али на Интернету не желе. Зато је потребно применити потпуно нов приступ оглашавања, тако што ћете градити заједницу људи које заиста занима ваш производа и услуга", казао је Билди.
Он је навео да неким пословним људима није потребено да их чује милион већ 100 или 1.000 људи.
"Ако сте фризер у својој улици, вама не треба да вас чује цео Београд или Србија, не треба вам билборд већ они који су у вашем окружењу. Треба да верују вашој услузи или да сазнају за њу, рецимо да им објасните зашто је ваша услуга другачија од других", истакао је Билди.