PRVI DAN WEEKEND MEDIA FESTIVAL-a DONEO POTVRDU: Uber sigurno dolazi u Srbiju!
Već prvi dan 8. Weekend Media Festivala doneo je niz uzbudljivih predavanja i panel rasprava, ekskluzivnih informacija i prezentacija. Najiščekivanija informacija bila je ona o dolasku Ubera, digitalne kompanije koja je donela revoluciju na tržištu taksi usluga.
Izvršni direktor za Istočnu Evropu Anthony le Roux potvrdio je da Uber sigurno dolazi u Hrvatsku i Srbiju, ali još se ne zna kada, jer se traže lokalizovana rešenja. Uber svugde očekuje otpore, pa i u ovoj regiji, ali Le Roux ne smatra da su Hrvatska ili Srbija izazovnija tržišta od drugih.
Caspar Schlickum iz Xaxisa predstavio je programasku tehnologiju zakupa medija, kojom se mnogo tačnije određuje ciljna grupa. Ipak, izdavači i oglašivači moraju znati da programaska tehnologija nije zamena za izravan kontakt s klijentom, već vrlo delotvoran dodatak kojim se uklanja najzamorniji deo posla.
Mark Dek iz holandskog Clockworka poručio je bankama da bi trebalo da se zabrinu, jer ih mlade generacije sve više smatraju nepotrebnima.
„Banke koje žele da opstanu moraju se rešiti zastarelih praksi i pretvoriti se u otvorenu platformu za pružanje finansijskih usluga“, tvrdi Dek.
Članovi grupe Laibach Jani Novak i Mina Špiler prenieli su svoje utiske s nedavne turneje u Severnoj Koreji, koja je izazvala globalni interes. Najveći deo informacija koje zapadni mediji prenose o Severnoj Koreji su izmišljotine i mitovi, tvrde Laibachovci, iako su i oni stekli utisak da je ono što su videli bilo namešteno.
Posetioce Weekenda u velikom su broju privukla i predavanja Scotta Thwaitesa, koji je govorio o oglašavanju na Twitteru, te predsednika Uprave Konzuma Darka Kneza koji je otkrio da Konzum u svojoj bazi podataka ima više od milion potrošača.
Na panelu „Mediteran kakav (ne) bi trebao biti“ predstavljen je novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma temeljen na sloganu „Croatia, Full of Life“. Posetitioci Weekenda mogli su videti i prve vizuale nove kampanje, čiji će reklamni spotovi biti predstavljeni sledeće nedelje u Londonu.
Glumci Rene Bitorajac i Branko Đurić najavili su osnivanje privatnog pozorišta u bivšem zagrebačkom bioskopu Mosor, gde će se uz predstave održavati i radionice, edukacije i brojna druga događanja.
Na regionalnoj reviji BalCannes, koja se održava u sklopu Weekenda, prikazano je 25 najboljih projekata agencija iz regije, a dodeljene su i nagrade za Indoor kreativca godine. Program prvoga dana 8. Weekend Media Festival završaio se velikim koncertom osječkog hip hoppera Kandžije i njegovog banda Gole žene.
Sve informacije o festivalu, kao i program, možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.