REGIONALNI FORUM KOMUNIKACIONIH LIDERA: Transformacija i emocije ključni izazovi u 2016.
Mali budžeti, nestručan kadar, content marketing i reputacija struke – ključni su izazovi sa kojima se suočila komunikacijska i kreativna industrija u Srbiji u 2015. godini, rezultat je poslednjeg istraživanja koje je, u saradnji sa agencijom MASMI, sproveo portal Marketing mreža. O ključnim trendovima u struci za 2016. godinu biće više reči na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, koji će biti održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i mnogobrojne kompanije.
Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su stručnjaci za komunikacije stranih i domaćih kompanija koje posluju u Srbiji.
Predstojeća godina sa sobom donosi i nove izazove, a kako kažu u sektoru za korporativne komunikacije kompanije Delta Holding, najveći izazov za komunikatore u 2016. biće da se adekvatno prilagode situaciji u tradicionalnim medijima i vešto uvedu inovacije iz domena novih medija, a u cilju uspostavljanja najbolje komunikacije sa ciljnim grupama.
Jovana Milićević, External Communications Expert u kompaniji Vip Mobile kaže da su se društvene mreže već pozicionirale kao svojevrstan medij, čime su razbili tradicionalni lanac informacija, koji je kretao od kompanije, preko agencije ka medijima i na kraju dolazi do publike razbijen, ali se javljaju i novi izvori informacija. "Imajući sve to u vidu, pojačana je potreba za upravljanjem informacijama u realnom vremenu, što znači da ćemo morati da budemo fleksibilniji u komunikaciji i prilagoditi je platformi kojoj je namenjena."
Tanja Tatomirović, Communications Lead u kompaniji Microsoft za Srbiju, Crnu Goru, Kipar i Maltu, ocenila je da su upravo emocije naš najveći izazov.
U kompaniji IKEA Srbija smatraju da sadržaj mora biti relevantan, blagovremen i konzistentan na svim platformama na kojima se "srećemo" sa potrošačima, da bi ga ljudi primetili i stvorili emotivnu konekciju sa brendom.
Nevena Martinović, menadžer za odnose s javnošću u kompaniji Confluence Property Managment smatra da je neophodno što pre shvatiti da se promene dešavaju munjevitom brzinom i da su tehnološke inovacije otišle dalje od onoga što običan čovek može da procesuira.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs