РЕГИОНАЛНИ ФОРУМ КОМУНИКАЦИОНИХ ЛИДЕРА: Трансформација и емоције кључни изазови у 2016.
Мали буџети, нестручан кадар, цонтент маркетинг и репутација струке – кључни су изазови са којима се суочила комуникацијска и креативна индустрија у Србији у 2015. години, резултат је последњег истраживања које је, у сарадњи са агенцијом МАСМИ, спровео портал Маркетинг мрежа. О кључним трендовима у струци за 2016. годину биће више речи на другом регионалном форуму комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2016, који ће бити одржан 2. и 3. марта у хотелу Radisson Блу Олд Mill у Београду.
Посебан сегмент форума биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, кроз различите типове интерактивних радионица. Током трајања форума, своје студије случаја агенцијама представиће и многобројне компаније.
Ставове о кретању, новим трендовима и изазовима струке истакли су стручњаци за комуникације страних и домаћих компанија које послују у Србији.
Предстојећа година са собом доноси и нове изазове, а како кажу у сектору за корпоративне комуникације компаније Делта Холдинг, највећи изазов за комуникаторе у 2016. биће да се адекватно прилагоде ситуацији у традиционалним медијима и вешто уведу иновације из домена нових медија, а у циљу успостављања најбоље комуникације са циљним групама.
Јована Милићевић, External Communications Expert у компанији Вип Мобиле каже да су се друштвене мреже већ позиционирале као својеврстан медиј, чиме су разбили традиционални ланац информација, који је кретао од компаније, преко агенције ка медијима и на крају долази до публике разбијен, али се јављају и нови извори информација. "Имајући све то у виду, појачана је потреба за управљањем информацијама у реалном времену, што значи да ћемо морати да будемо флексибилнији у комуникацији и прилагодити је платформи којој је намењена."
Тања Татомировић, Communications Леад у компанији Microsoft за Србију, Црну Гору, Кипар и Малту, оценила је да су управо емоције наш највећи изазов.
У компанији ИКЕА Србија сматрају да садржај мора бити релевантан, благовремен и конзистентан на свим платформама на којима се "срећемо" са потрошачима, да би га људи приметили и створили емотивну конекцију са брендом.
Невена Мартиновић, менаџер за односе с јавношћу у компанији Цонфлуенце Property Манагмент сматра да је неопходно што пре схватити да се промене дешавају муњевитом брзином и да су технолошке иновације отишле даље од онога што обичан човек може да процесуира.
Пријављивање за учешће на форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2016 траје до 12. фебруара, а број места је ограничен. Више информација пронађите на сајту: www.izazovforum.rs