Samo nek' je zabavan, ne mora da zarađuje!
Industrija video igara je postala užasno kompetitivan biznis, gde se više gledaju profitne margine nego kako igra izgleda, i da li je zabavna igračima.
Upravo taj računovodstveni pristup je doveo do poplave naslova koji kopiraju hitove, i pokušavaju da iskoriste njihovu popularnost, ne bi li se bolje prodali. TitanFall ne sledi ovaj koncept, što je indirektno potvrdio i jedna od producenata, Drew McCoy, u intervju za GameSpot, kada je rekao da ne zna da li TitanFall zarađuje, a i da ga to ne zanima.
Po njegovima rečima, cilj Respawna je bio da stvore igru koja bi bila zabavna programerima, i on smatra da su u tome uspeli. Drago mi je da se igra svidela dovoljno velikom broju ljudi, pa mi možemo da nastavimo rad na ovom projektu i obezbedimo dodatni sadržaj fanovima, dodao je na kraju Drew McCoy.
Novinare je interesovalo njegovo mišljenje o direktnim konkurentima kao što su Battlefield 4 i Call of Duty, ali Drew je odbio komentar po ovom pitanju. On je samo rekao da većina velikih izdavačkih studija gleda šta je u tom trenutku popularno, i pokušava da napravi bolju kopiju nekog aktuelnog hita, što retko uspe. Upravo zato se nadam, kao igrač i kao osoba koja želi da vidi napredak u industriji video igara, da će ljudi shvatiti da im se isplati da probaju nove stvari, a ne samo kopiraju postojeće.