Само нек' је забаван, не мора да зарађује!
Индустрија видео игара је постала ужасно компетитиван бизнис, где се више гледају профитне маргине него како игра изгледа, и да ли је забавна играчима.
Управо тај рачуноводствени приступ је довео до поплаве наслова који копирају хитове, и покушавају да искористе њихову популарност, не би ли се боље продали. TitanFall не следи овај концепт, што је индиректно потврдио и једна од продуцената, Drew McCoy, у интервју за ГамеСпот, када је рекао да не зна да ли TitanFall зарађује, а и да га то не занима.
По његовима речима, циљ Respawna је био да створе игру која би била забавна програмерима, и он сматра да су у томе успели. Драго ми је да се игра свидела довољно великом броју људи, па ми можемо да наставимо рад на овом пројекту и обезбедимо додатни садржај фановима, додао је на крају Drew McCoy.
Новинаре је интересовало његово мишљење о директним конкурентима као што су Battlefield 4 и Call оф Duty, али Drew је одбио коментар по овом питању. Он је само рекао да већина великих издавачких студија гледа шта је у том тренутку популарно, и покушава да направи бољу копију неког актуелног хита, што ретко успе. Управо зато се надам, као играч и као особа која жели да види напредак у индустрији видео игара, да ће људи схватити да им се исплати да пробају нове ствари, а не само копирају постојеће.