Seat neće da trpi Renaultov rekord
Jedina dilema sa kojom se bore u španskoj firmi je da li krenuti u serijsku proizvodnju automobila koji bi bio lišen određenih delova, što je neophodno povrat rekorda.
Seat planira da povrati primat na Nirnburgringu, kada su u pitanju automobili koji se mogu voziti u civilnom saobraćaju. Pre tri dana, Renault je uspeo da sruši tromesečno šepurenje Leona Cupre 280 vremenom 7:54,36. Rekord je delo pojačanog 275 Trophy-R Megana koji je za četiri sekunde nadmašio Cuprino prethodno najbolje vreme i povratio trogodišnju dominaciju francuskoj kompaniji.
Španska firma, član Volkswagen grupacije, nema nameru da prepusti rekord tek tako.
Predstavljen novi Peugeot 508
IZ NAFTALINA: Lamborghini Rambo Lambo (VIDEO)
Poljska Arrinera (FOTO) (VIDEO)
- Renault drži rekord, ali je njihov automobil prilično drugačiji od našeg. Ukoliko i mi uklonimo nekoliko delova iz vozila, verujem da možemo da dostignemo četiri sekunde razlike - izjavio je Sven Šave, vodeći operativac za razvoj šasije u Seatu, aludirajući na 100 kg razlike u masi između klasičnog 275 Trophyja i verzije koja je postavila novi rekord.
Jedina dilema koja mori upravu Seata je da li krenuti u serijsku proizvodnju modela koji bi bio lišen npr. zadnje klupe ili nekih drugih delova koji bi pomogli postavljanje novog najboljeg vremena. Renault je odlučio da izda ograničenu seriju 275 Trophy-R varijante od 250 primeraka, pa se u Seatu rukovode sličnom mišlju.
- Moramo da izvidimo situaciju, da li ima smisla da kupcima ponudimo ogoljenu verziju Cupre - rekao je Šave.