Сеат неће да трпи Renaultov рекорд
Једина дилема са којом се боре у шпанској фирми је да ли кренути у серијску производњу аутомобила који би био лишен одређених делова, што је неопходно поврат рекорда.
Сеат планира да поврати примат на Нирнбургрингу, када су у питању аутомобили који се могу возити у цивилном саобраћају. Пре три дана, Renault је успео да сруши тромесечно шепурење Леона Цупре 280 временом 7:54,36. Рекорд је дело појачаног 275 Trophy-R Мегана који је за четири секунде надмашио Цуприно претходно најбоље време и повратио трогодишњу доминацију француској компанији.
Шпанска фирма, члан Volkswagen групације, нема намеру да препусти рекорд тек тако.
Представљен нови Peugeot 508
ИЗ НАФТАЛИНА: Lamborghini Рамбо Ламбо (ВИДЕО)
Пољска Arrinera (ФОТО) (ВИДЕО)
- Renault држи рекорд, али је њихов аутомобил прилично другачији од нашег. Уколико и ми уклонимо неколико делова из возила, верујем да можемо да достигнемо четири секунде разлике - изјавио је Свен Шаве, водећи оперативац за развој шасије у Сеату, алудирајући на 100 кг разлике у маси између класичног 275 Trophyja и верзије која је поставила нови рекорд.
Једина дилема која мори управу Сеата је да ли кренути у серијску производњу модела који би био лишен нпр. задње клупе или неких других делова који би помогли постављање новог најбољег времена. Renault је одлучио да изда ограничену серију 275 Trophy-R варијанте од 250 примерака, па се у Сеату руководе сличном мишљу.
- Морамо да извидимо ситуацију, да ли има смисла да купцима понудимо огољену верзију Цупре - рекао је Шаве.