Šefovi, pazite u kojim su vam bojama kancelarije: Evo zašto!
Mislite da boje poslovnog prostora nemaju nikakve veze sa rezultatima i uspehom vaše firme? Varate se. Razmislite o psihologiji boja i njenom uticaju na vaše poslovanje.
Zelena boja podstiče kreativnost
Enterijer u zelenoj boji navešće vas da bistrije razmišljate, a nivo vaše kreativnosti će se povećati. Ukoliko nameravate da povećate produktivnost svojih zaposlenih uzmite u obzir da bi vaše radno mesto moglo biti obojeno baš ovom bojom.
Crvena boja umanjuje analitičko razmišljanje
Kada ljudi vide crvenu bolju delaju brže i energičnije ali ta energija je veoma kratkog daha i samim tim će se redukovati analitičko razmišljanje. Crvena budi najintezivnija osećanja, ubrzava rad srca i disanje Na osnovu jednog istraživanja u Americi student koji su izašli na ispit odeveni u crveno postigli su slabije rezultate.
Plava je boja poslovnog sveta
Plava boja, inače favorit među bojama, podseca na nebo i more, i ima moć da opušta i smiruje. Veoma je popularna u umetnosti i dizajnu. Bojenje poslovnog prostora u plavu je najpoželjnije jer izaziva osećaj smirenosti i opuštene atmosfere.
Boja koja se najređe koristi je žuta
Do skoro, dok se birala boja enterijera, žuta je bila boja koja se najmanje koristila jer se veruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ali odabirom prave nijanse ove boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim. Primećeno je da povećava koncentraciju i da stimuliše nerve.
Narandžasta boja asocira na kvalitet
Veliki broj kompanija svoj enterijer boji u narandžasto kako bi ukazali na vrednost njihovih proizvoda. Pored toga, ova boja povećava nivo koncentracije i održava budnost, a kao optička varka stvara osećaj umanjenog prostora. Povezana je sa ambicijama i novim fazama u životu.
Ukoliko je napeta atmosfera, roze rešenje
Roze boja opušta i smiruje. Ukoliko su napeti razgovori vaša svakodnevnica, potražite pomoć u ovoj boji. Baker – Miler pink je nijansa koja se preporučuje jer ćete prisustvom u prostoriji koja je obojena ovom bojom poboljšati vašu psihu i kvalitet razmišljanja.
Iako česta, bela boja nema produktivni efekat
U poslovnom svetu ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnost i eleganciju. Ali ovo nije boja koja će vas stimulisati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a nivo koncentracije će biti u osetnom padu, savetuje Bizlife.
Pročitajte sve poslovne savete na našem portalu KLIKOM OVDE!