Škoda otkrila pojedinosti u vezi sa Octaviom Scout
U odnosu na starijg brata, "izviđač" je viši, teži za četvrtinu, a pokretaće ga tri različita motora.
Prvi put od Ženevskog sajma automobila, Škoda je otkrila pojedinosti o novoj Octaviji Scout. Češka kompanija tvrdi da novi "izviđač" ne liči na vozila sposobna za vožnju van kolovoza, već da to zaista jeste.
Kao potvrda stavu dolazi podatak da je rastojanje između poda i podloge 171 mm, što je za 31 mm više od regularne Octavie. Patos je ojačan da bi izdržao eventualni kontakt sa tlom, dok je obezbeđen i Haldex pogon na sva četiri točka koji na prednje, odnosno zadnje točkove raspoređuje veći ili manji deo pogonske snage, zavisno od uslova.
Napredak u odnosu na starijeg brata uočljiv je i kada su u pitanju penjačke mogućnosti. Kretanje u napred moguće je uz teren nagiba 16.7 stepeni, dok se u nazad može uz padinu nagnutu 13.8 stepeni. Stabilnost i povećanu upravljivost omogućile su elektronska blokada diferencijala (EDL), i dvostepena elektronska kontrola stabilnosti (ESC).
Pročitajte i ovo:
Sa Jaguarom vožnja postaje video-igra (VIDEO)
"CROOK": Trejler koji mami (VIDEO)
Biciklom 130 km/č (VIDEO)
Pokretačka sila pala je na pleća tri motora. Prvi je 1.8 TSI benzinski agregat jačine 177 KS, uparen sa šestostepenim DSG menjačem. Potrošnja iznosi 6.9 litara, dok je emisija ugljen-dioksida 129 g/km.
Preostali deo ponude čine dva dizelska stroja. Dvolitarski TDI motor najmoćniji je od sva tri dostupna i ima snagu od 181 "konja". Zajedno sa automatskim šestostepenim menjačem sa dvostrukom kvačilom, ovaj agregat troši 5.1 litar, a emituje 134 grama CO2 po kilometru. Poslednji u dijapazonu je 2.0 TDI motor jačine 148 KS, a može se pazariti isključivo sa šestostepenim ručnim prenosom. Za vožnju automobila u kojem je ovaj agregat treba vam 5.1 litar za 100 km, a emisija štetnih materija je 129 g/km.