Шкода открила појединости у вези са Оцтавиом Сцоут
У односу на старијг брата, "извиђач" је виши, тежи за четвртину, а покретаће га три различита мотора.
Први пут од Женевског сајма аутомобила, Шкода је открила појединости о новој Оцтавији Сцоут. Чешка компанија тврди да нови "извиђач" не личи на возила способна за вожњу ван коловоза, већ да то заиста јесте.
Као потврда ставу долази податак да је растојање између пода и подлоге 171 mm, што је за 31 mm више од регуларне Оцтавие. Патос је ојачан да би издржао евентуални контакт са тлом, док је обезбеђен и Haldex погон на сва четири точка који на предње, односно задње точкове распоређује већи или мањи део погонске снаге, зависно од услова.
Напредак у односу на старијег брата уочљив је и када су у питању пењачке могућности. Кретање у напред могуће је уз терен нагиба 16.7 степени, док се у назад може уз падину нагнуту 13.8 степени. Стабилност и повећану управљивост омогућиле су електронска блокада диференцијала (ЕДЛ), и двостепена електронска контрола стабилности (ЕСЦ).
Прочитајте и ово:
Са Јагуаром вожња постаје видео-игра (ВИДЕО)
"ЦРООК": Трејлер који мами (ВИДЕО)
Бициклом 130 км/ч (ВИДЕО)
Покретачка сила пала је на плећа три мотора. Први је 1.8 ТСИ бензински агрегат јачине 177 КС, упарен са шестостепеним ДСГ мењачем. Потрошња износи 6.9 литара, док је емисија угљен-диоксида 129 г/км.
Преостали део понуде чине два дизелска строја. Дволитарски ТДИ мотор најмоћнији је од сва три доступна и има снагу од 181 "коња". Заједно са аутоматским шестостепеним мењачем са двоструком квачилом, овај агрегат троши 5.1 литар, а емитује 134 грама ЦО2 по километру. Последњи у дијапазону је 2.0 ТДИ мотор јачине 148 КС, а може се пазарити искључиво са шестостепеним ручним преносом. За вожњу аутомобила у којем је овај агрегат треба вам 5.1 литар за 100 км, а емисија штетних материја је 129 г/км.