SRPSKI TURISTI OGORČENI: Komšije naplaćuju stvari koje su SVUDA NA SVETU BESPLATNE
Ako planirate put u CG ovo bi trebalo da znate
Svaki korisnik javnog kupališta u Crnoj Gori dužan je da oslobodi jednu polovinu plaže od plažnog mobilijara i taj prostor mora jasno i vidljivo biti označen.
Iz Javnog preduzeća za upravljanje morskim dobrom JPMD dobra su kazali da korisnici kupališta moraju osloboditi polovinu plaže shodno članu Pravilnika o uslovima koje moraju ispunjavati uređena i izgrađena kupališta kako bi se spriječila prenatrpanost plažnim mobilijarom.
- Kada su u pitanju hotelska kupališta, takođe shodno Pravilniku, ova odredba se ne primjenjuje, odnosno korisnici hotelskih kupališta mogu na celom ustupljenom zahvatu postaviti plažni mobilijar - rekli su iz Morskog dobra za agenciju MINA-business.
Cene na ovim letovalištima su prava BAGATELA, a provod je FANTASTIČAN (FOTO)
Ali ono na šta se oni koji su ove godine već posetili crnogorsko primorje žale je to što hoteli na primorju sve, pa čak i korišćenje plažnog mobilijara, naplaćuju:
- Bila sam gošća jednog hotela. Gde god da sam u svetu letovala, a letovala sam u raznim hotelima, gostima je bilo omogućen besplatan pristup plaži, i to privatnoj plaži hotela gde drugi turisti nemaju pristup. Ovde je privatna plaža bila ograđena nekim improvizovanim ogradama, nije se razlikovala od ostatka plaže osim što je imala ležaljke koje se naplaćuju. Čak i gostima hotela. Ako želite i asuru preko ležaljke, i to košta. A nije dozvoljeno ležati na peškiru, već isključivo na ležaljkama - rekla je sagovornica portala Telegraf.
- Nekima su čak i naplaćivali garažu za automobil, bez obzira na to što svuda u svetu – ako platite aranžman – podrazumeva se da imate parking mesto. Ali se, izgleda, u Crnoj Gori ništa ne podrazumeva. Ako se podrazumeva, onda se plaća - dodaje ona.
Iz "Morskog dobra" podsećaju da turisti i građani mogu prijaviti uočene nepravilnosti pozivom na broj 1300 - Montenegro Customer Call Center.
NI KRIV NI DUŽAN: Turista mora da plati 150 evra za nešto što svi radimo na plaži
- Kol centar eventualne prijave prosleđuje nadležnim institucijama, koje su povratnu informaciju dužne da dostave u roku od 24 sata - naveli su iz Morskog dobra.
Oni su podsetili da su se turisti prethodnih sezona najviše žalili na nečistoću u zaleđu kupališta i nepoštovanje člana iz Pravilnika o uslovima, u slučajevima gde određeni zakupci nisu poštovali oslobađanje jednog dela kupališta od plažnog mobilijara.
LETUJETE U GRČKOJ? Spremite se za NEPRIJATNO iznenađenje!
- Građani su se žalili na naplatu plažnog mobilijara, odnosno na visoke cene njihovog izdavanja, neosnovanu naplatu parkinga u zaleđu kupališta i prisustvo skutera i blizina kojom se isti kreću, ugrožavajući kupače i ostale prisutne na kupalištu - zaključili su iz Morskog dobra.