СРПСКИ ТУРИСТИ ОГОРЧЕНИ: Комшије наплаћују ствари које су СВУДА НА СВЕТУ БЕСПЛАТНЕ
Ако планирате пут у ЦГ ово би требало да знате
Сваки корисник јавног купалишта у Црној Гори дужан је да ослободи једну половину плаже од плажног мобилијара и тај простор мора јасно и видљиво бити означен.
Из Јавног предузећа за управљање морским добром ЈПМД добра су казали да корисници купалишта морају ослободити половину плаже сходно члану Правилника о условима које морају испуњавати уређена и изграђена купалишта како би се спријечила пренатрпаност плажним мобилијаром.
- Када су у питању хотелска купалишта, такође сходно Правилнику, ова одредба се не примјењује, односно корисници хотелских купалишта могу на целом уступљеном захвату поставити плажни мобилијар - рекли су из Морског добра за агенцију MINA-business.
Цене на овим летовалиштима су права БАГАТЕЛА, а провод је ФАНТАСТИЧАН (ФОТО)
Али оно на шта се они који су ове године већ посетили црногорско приморје жале је то што хотели на приморју све, па чак и коришћење плажног мобилијара, наплаћују:
- Била сам гошћа једног хотела. Где год да сам у свету летовала, а летовала сам у разним хотелима, гостима је било омогућен бесплатан приступ плажи, и то приватној плажи хотела где други туристи немају приступ. Овде је приватна плажа била ограђена неким импровизованим оградама, није се разликовала од остатка плаже осим што је имала лежаљке које се наплаћују. Чак и гостима хотела. Ако желите и асуру преко лежаљке, и то кошта. А није дозвољено лежати на пешкиру, већ искључиво на лежаљкама - рекла је саговорница портала Телеграф.
- Некима су чак и наплаћивали гаражу за аутомобил, без обзира на то што свуда у свету – ако платите аранжман – подразумева се да имате паркинг место. Али се, изгледа, у Црној Гори ништа не подразумева. Ако се подразумева, онда се плаћа - додаје она.
Из "Морског добра" подсећају да туристи и грађани могу пријавити уочене неправилности позивом на број 1300 - Монтенегро Цустомер Call Центер.
НИ КРИВ НИ ДУЖАН: Туриста мора да плати 150 евра за нешто што сви радимо на плажи
- Кол центар евентуалне пријаве прослеђује надлежним институцијама, које су повратну информацију дужне да доставе у року од 24 сата - навели су из Морског добра.
Они су подсетили да су се туристи претходних сезона највише жалили на нечистоћу у залеђу купалишта и непоштовање члана из Правилника о условима, у случајевима где одређени закупци нису поштовали ослобађање једног дела купалишта од плажног мобилијара.
ЛЕТУЈЕТЕ У ГРЧКОЈ? Спремите се за НЕПРИЈАТНО изненађење!
- Грађани су се жалили на наплату плажног мобилијара, односно на високе цене њиховог издавања, неосновану наплату паркинга у залеђу купалишта и присуство скутера и близина којом се исти крећу, угрожавајући купаче и остале присутне на купалишту - закључили су из Морског добра.