Šta povezuje Weekend Media Festival i knjigu ''Čaj od šljiva''?
Kreativni strateg i svestrani umetnik Lazar Džamić biće gost Weekend Media Festivala, a posetiocima će preneti svoje bogato iskustvo.
Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. do 25. septembra, biće puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zaintrigirati pažnju brojnih posetilaca koji se očekuju u jedinstvenoj staroj fabrici duvana u Rovinju.
Među njima je i čovek koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije i verno prikazuje jednostavnim i otmenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu.
Otvorene prijave za BalCannes, reviju najboljih reklamnih agencija u regiji
On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i biznis krugova, ali i svestrani umetnik kojeg je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnista u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a pre svega neposredna i topla osoba od koje se može mnogo naučiti.
9. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Svi važni medijski trendovi na jednom mestu
Lazarovo iskustvo govori da će se za njegovo predavanje tražiti mesto više
Lazarev put vodio je preko Beograda do Londona gde danas stvara digitalne strategije za vodeće svetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih.
Poslednjih godina sarađivao je i sa vodećim svetskim i britanskim brendovima na projektima koji su obuhvatali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija.
Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.
Upravo svoja iskustva i ideje podeliće ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Evropi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Autor sedam knjiga različitih tematika
Kao konsultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dve godine pisao za beogradski „Novi magazin“ spojenih pod zajedničkim nazivom „Čaj od šljiva“. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture.
Drugi Lazarov rad je knjiga o stripu Alan Ford i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ.
„Cvećarnica u kući cveća“ predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava da rekonstruiše zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigde više.