Trikovi restorana da trošimo više
Trikovi, trikovi... neophodni u marketingu, u prodaji... u svakodnevnom životu.. a i u restoranima. Evo kako restorani širom sveta, malim psihološkim trikovima čine da gosti potroše više i naruče još.
Izostaviti oznaku valute u cenama!
Jedan fakultet hotelske administracije u SAD je sproveo istraživanje po kom meniji na kojima nema oznake dolara, budu unosniji za posao restorana. Oznaka valute podseća ljude da u tom trenu troše svoj novac, pa mogu manje misliti na uživanje. I ode apetit!
Detaljan opis hrane
Kada su u menijima porcije opisane detaljnije, prodaja se povećavala za 27 odsto. Više prideva, bolji učinak.
Asocijacija na porodicu
Lukav psihološki trik stoji iza, na prvu misao, bezazlen naziv ''bakina, domaća supa''. Računa se i na buđenje nostalgije.
Potenciranje etničkog porekla hrane
Ovim hrana dobija na autentičnosti.
''Zečevi''
Prema pisanju jednog njujorškog magazina, neke previsoke cene su tu samo da bi ostale izgledale razumnije.
Kada vidite porciju koja košta 115 dolara, svakako da restoran nije računao da će dobro proći. Ali ona služi da Vas navede na ''niže cene''.
I muzika ima funkciju
Jedno istraživanje je pokazalo da klasična muzika utiče na veću potrošnju u restoranima, a ugostiteljima se nikako ne preporučuje pop i alternativa.