Uzrečica LOL odlazi u istoriju: Ako vam je nešto smešno, sada se piše HAHA
OMG, šta se dešava?
Sudeći po informacijama nedavnog istraživanja koje je objavio Fejsbuk, najveći broj korisnika je počeo da zapostavlja akronime koji su dugo vremena bili okosnica komunikacije preko interneta, kao što su "LOL", "OMG" i njihove silne varijacije na temu. Korisnici se okreću ka jednostavnijim pokazivačima osećanja kao što su jednostavno "haha" ili korišćenje bezbroj emotikona. Nismo tačno sigurni kako je ovo istraživanje sprovedeno, ali po njemu, "haha" se koristi u 51 odsto instanci smejanja na sajtu Fejsbuk, dok u 33 odsto slučajeva je to preko emotikona, a svega 1,9 odsto "LOL".
Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele da pokažu da im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje "hehe", "haha", a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.
Pročitajte OVDE o najvećoj promeni u istoriji gigantske firme Google.