Узречица ЛОЛ одлази у историју: Ако вам је нешто смешно, сада се пише ХАХА
ОМГ, шта се дешава?
Судећи по информацијама недавног истраживања које је објавио Фејсбук, највећи број корисника је почео да запоставља акрониме који су дуго времена били окосница комуникације преко интернета, као што су "ЛОЛ", "ОМГ" и њихове силне варијације на тему. Корисници се окрећу ка једноставнијим показивачима осећања као што су једноставно "хаха" или коришћење безброј емотикона. Нисмо тачно сигурни како је ово истраживање спроведено, али по њему, "хаха" се користи у 51 одсто инстанци смејања на сајту Фејсбук, док у 33 одсто случајева је то преко емотикона, а свега 1,9 одсто "ЛОЛ".
Анализа је показала да мушкарци и жене користе друкчије начине када желе да покажу да им је нешто духовито. Мушкарци чешће користе ономатопеје "хехе", "хаха", а жене више воле емотиконе, једнако као и млађа популација.
Прочитајте ОВДЕ о највећој промени у историји гигантске фирме Google.