VOZILO SMRTI: Beogradski kriminalci su najviše strahovali od OVOG auta, evo i zašto (FOTO)
Zbog silnih ubistava počinjenih proteklih decenija, u Srbiji je ovo vozilo s pravom nazvano automobilom smrti. Pripadnici zemunskog klana skoro sve likvidacije počinili su iz auta u pokretu.
Ubistvom Uglješe - Uga Aranitovića (42), vođe jedne od najjačih kriminalnih grupa u Šapcu i kuma Sretena Jocića, zvanog Joca Amsterdam, nastavljena je crna serija likvidacija po takozvanom beogradskom receptu. Neidentifikovani napadači žrtvu su i ovoga puta izrešetali iz automobila u pokretu. Kao i mnogi pre njega, i Aranitović je podlegao kiši projektila ispaljenih baš iz „audija“. Zbog čitave serije ubistava počinjenih iz vozila te marke, „audi“ je u Srbiji s pravom nazvan automobilom smrti.
Serija smrti iz „audija“ počela je 25. februara 2000. godine oko 22.30 sati, kada je ispred ulaza u zgradu broj 142 u Ulici dr Ivana Ribara u Novom Beogradu ubijen Radislav Trlajić (1963), zvani Bata Trlaja, lider novobeogradskog klana. Trlajićeva likvidacija bila je dobro isplanirana, a u akciji su učestvovale čak četiri ekipe. Jedna je pratila Trlajićev BMV ulicom Jurija Gagarina, da bi na početku naselja Dr Ivana Ribara zapucali na njega.
Trlajić je uspeo da im izmakne, ali se našao na nišanu drugog tima, koji se nalazio u automobilu na raskrsnici ulica Dr Ivana Ribara i Jurija Gagarina. Smrtno ranjen Bata Trlaja je pod rafalima skrenuo s puta i prevrnuo se u jarak. Uspeo je da se izvuče iz svog BMW i dođe do zgrade, gde ga je dokrajčila treća ekipa. Posle zločina, napadači su pobegli, a policija je iste večeri našla napušteni „audi“ i tri „kalašnjikova“ u njemu.
AFERA “PIŠTOLJ“: Imao oružje bez dozvole, a drug mu učestvovao u Arkanovom ubistvu!
Zoran Šijan, nekadašnji reprezentativac u kik-boksu i pripadnik surčinskog kriminalnog klana, ubijen je 27. novembra 1999. godine na uglu ulica Svetozara Markovića i Nemanjine u Beogradu, dok je u svom „mercedesu 600“ čekao na semaforu. Napadači su automobilom prišli sa njegove leve strane, ispalili 18 projektila iz „škorpiona“ i Šijana pogodili u glavu i grudi. Kao naručioci Šijanovog ubistva pominjani su Zoran Uskoković Skole i Makina grupa, ali nikada nije skupljeno dovoljno dokaza, niti je pokrenut krivični postupak.
Za Šijana se pričalo da je vođa „surčinske grupe“, koja se bavila organizovanom krađom i preprodajom kradenih automobila, kao i trgovinom narkoticima. On je u spektakularnoj akciji policije uhapšen 12. aprila 1998. godine, a pored njega su“pali“ i njegovi tadašnji prijatelji i saradnici Dejan Milenković Bagzi, Ljubiša Buha Čume, Zvonko Plećić Pleća, LJubomir Jovanović Stakleni, Perica i Slobodan Jokić i Milan Narandžić Limun.
Već 27. aprila iste godine, u Ulici 17. oktobra, kod broja 4, u beogradskom naselju Labudovo brdo, oko 17 sati iz „audija 100“ u pokretu izrešetani su Zoran Uskoković Skole, vođa miljakovačkog klana, i Miloš Stevanović, policajac na bolovanju. Maskirani napadači u metalikzelenom „audiju“ prišli su crnom „audiju A4“, u kojem su se vozili Uskoković, Stevanović, i ispalili nekoliko rafala iz automatskog oružja. Kasnije je utvrđeno da su ubistvo počinili „zemunci“ Mile Luković Kum i Sretko Kalinić Beli, dok su saučesnici bili članovi ovog kriminalnog klana Milan Jurišić Jure, braća Miloš i Aleksandar Simović, Vladimir Milisavljević Budala, Dušan Krsmanović i Nikola Bajić Nikola.
DETALJI O ARKANOVOM UBISTVU KOJI SE DO SADA NISU ZNALI: "Željkov ubica je..."
Srđan Ljujić ubijen je 20. novembra. 2000. godine u Beogradu. Dokazano je da su podstrekači bili vođe zemunskog klana Dušan Spasojević Šiptar i Mile Luković Kum, neposredni izvršioci Vladimir Milisavljević Budala i braća Simović, a saučesnici Miladin Suvajdžić, zvani Đura Mutavi, Dušan Krsmanović Dušan i Saša Petrović.
U sredu 27. decembra 2000. godine oko 14 sati smrtno je ranjen dvadesetrogodišnji Željko Bodiš iz beogradskog naselja Miljakovac. Dok je ispred kafića „Slon“, u Borskoj 13b na Miljakovcu sedeo za upravljačem automobila „pasat karavan“, dvojica nepoznatih napadača su iz „audija 80“ u pokretu u njega ispalili čitavu kišu projektila. Izrešetan iz dva „kalašnjikova“, Bodiš je sat vremena kasnije umro u beogradskom Urgentnom centru.
Milan Đorđević, zvani Bombona (51), kum pokojnog Željka Ražnatović Arkana, i njegovi prijatelji Miloš Rokvić (52) i Dušan Milovanovića (46) iz Mirijeva ubijeni su u nedelju, 11. marta 2001. godine oko 21 sat, dok je Đorđevićev petnaestogodišnji sin Nenad zadobio više prostrelnih rana ekstremiteta. Pri povratku iz Sportskog centra „Balon“, gde su svake nedelje igrali mali fudbal, Đorđević i njegovi prijatelje upali su u zasedu u blizini Bombonine kuće, na početku ulice Nikole Sovilja. Nakon što su iz „kalašnjikova“ i pištolja „CZ-99“ u žrtve ispalili više od 30 hitaca, dvojica maskiranih napadača pobegla su crvenim „audijem“ sa četvorocifrenim brojem registarskih tablica.
ARKANOVO BLAGO I DALJE MISTERIJA: Evo šta je Karleušin otac rekao o famoznim sefovima
Nešto pre ponoći u petak, 27. septembra, na autoputu u visini Centra „Sava“, nepoznati napadači, iz automobila u pokretu, izrešetali su crni „audi A8“ u kome su poginuli Sredoje Šljukić Šljuka, vođa zvezdarskog klana, i njegov rođak Zoran Šljukić, dok je saputnik sa zadnjeg sedišta Velibor Ćirović lakše povređen. Ubice su pobegle sivim „audijem A4“ bez registarskih tablica.
Jovan Guzijan (40), zvani Cuner, iz Zemuna, ubijen je oko 22.40 sati u pucnjavi na Novom novosadskom putu, dok su teže ranjeni Dejan Čotrić (23) i Rade Cvetić (19). Guzijan, Čotrić i Cvetić bili su u crnom „golfu 4“ i kretali su se prema Novom Sadu. Kod raskrsnice sa Solunskom ulicom u zemunskom naselju Novi grad, sa leve strane im je prišao sivi „audi A6“ sa zatamnjenim staklima iz koga su nepoznati napadači otvorili vatru, najverovatnije iz „kalašnjikova“. „Golf“ i „audi“ kretali su se paralelno nekih 50 metara, kada je smrtno ranjeni Guzijan, izgubio kontrolu nad „golfom“, skrenuo na trotoar i oborio stub javne rasvete. Da bi bili sigurni da su dobro obavili posao, napadači su se zaustavili pored „golfa“ i „overili“ Guzijana. Na kolovozu je nađeno više od 50 rasutih čaura.
Informacije preuzete sa Fejsbuk stranice "Puls Asfalta".