SUMNJIVI POSLOVI RADULOVIĆA U VRŠAČKOJ PIVARI! Imali jedan auto, a potrošili skoro 4 MILIONA ZA BENZIN
Neznanje ili nezainteresovanost bivšeg stečajnog upravnika Saše Radulovića, gurnula je Vršačku pivaru u ponor.
Industrija piva i sokova “Vršačka pivara“ u vreme dok je njen stečajni postupak vodio lider pokreta “Dosta je bilo“ Saša Radulović, imala je samo jedan automobil, a uspela je da utroši abnormalne sume novca za benzin što dovodi u pitanje stručnost onog ko je vodio stečajni postupak u preduzeću.
KO JE SAŠA RADULOVIĆ: Ekonomski ekspert za preporod Srbije ili ekspert za svoj džep?
Tako je prema kvartalnom izveštaju za 2010. godinu, u koji je portal SrbijaDanas.com imao uvid, pivara na gorivo i mazivo potrošila je za samo šest meseci 3.825.235,05 dinara. Ovo nimalo ne bi bilo čudno da se u tom istom izveštaju ne navodi da je preduzeće posedovalo samo jedan automobil. Situacija postaje još interesantnija kada se ta cifra prevede u litre benzina koji je za taj iznos mogao da bude kupljen.
Naime, 2010. godine za litar benzina trebalo je izdvojiti oko 105 dinara, tako da je pivara za taj iznos mogla da kupi oko 68 hiljada litara benzina. Takođe, ono što je interesantno je to da je Vršačka pivara u jednom danu na benzinskoj pumpi utrošila čak 1.396.140,80. Za taj novac u tom trenutku moglo je da se kupi oko 13 hiljada litara.
RADULOVIĆ REKETIRA SVOJE ČLANOVE: Traži da uplaćuju pokretu 50 ODSTO PLATE! (FOTO)
Usledio je bankrot, 600 ljudi izgubilo posao
Saša Radulović, stručnjak koji je došao da pivaru “iščupa“ iz blata uspeo je da je dovede do toga da izgubi i ono što je imala pre ulaska u stečaj. On je, najkasnije 90 dana od otvaranja stečaja morao da dostavi plan reorganizacije. Ipak, do toga nije došlo, a Radulović nije zatražio ni odlaganje, što je potvrdila predsednica Trgovinskog suda u Pančevu Speranca Jančić, koji je, po zakonu, oglasio bankrot.
KAKO SU DSS I DS IZVRŠILI MASAKR PRIVREDE: Prodavali preduzeća, a građane oterali sa radnih mesta!
Tu je došao kraj istorije najstarije pivare u Srbiji (osnovana 1702) koja je nekada zapošljavala 600 radnika.
Nakon ovih informacija do kojih je došao naš portal prosledili smo pitanja Saši Raduloviću kako bi nam objasnio šta se desilo sa tolikom potrošnjom novca na benzin i mazut, ali do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovore. Takođe, odgovore i objašnjenje na ovo pitanje pokušali smo da dobijemo od Agencije za licenciranje stečajnih upravnika, ali javnost će ostati uskraćena za objašnjenje jer odgovore, takođe, nismo dobili.