СУМЊИВИ ПОСЛОВИ РАДУЛОВИЋА У ВРШАЧКОЈ ПИВАРИ! Имали један ауто, а потрошили скоро 4 МИЛИОНА ЗА БЕНЗИН
Незнање или незаинтересованост бившег стечајног управника Саше Радуловића, гурнула је Вршачку пивару у понор.
Индустрија пива и сокова “Вршачка пивара“ у време док је њен стечајни поступак водио лидер покрета “Доста је било“ Саша Радуловић, имала је само један аутомобил, а успела је да утроши абнормалне суме новца за бензин што доводи у питање стручност оног ко је водио стечајни поступак у предузећу.
КО ЈЕ САША РАДУЛОВИЋ: Економски експерт за препород Србије или експерт за свој џеп?
Тако је према кварталном извештају за 2010. годину, у који је портал SrbijaDanas.com имао увид, пивара на гориво и мазиво потрошила је за само шест месеци 3.825.235,05 динара. Ово нимало не би било чудно да се у том истом извештају не наводи да је предузеће поседовало само један аутомобил. Ситуација постаје још интересантнија када се та цифра преведе у литре бензина који је за тај износ могао да буде купљен.
Наиме, 2010. године за литар бензина требало је издвојити око 105 динара, тако да је пивара за тај износ могла да купи око 68 хиљада литара бензина. Такође, оно што је интересантно је то да је Вршачка пивара у једном дану на бензинској пумпи утрошила чак 1.396.140,80. За тај новац у том тренутку могло је да се купи око 13 хиљада литара.
РАДУЛОВИЋ РЕКЕТИРА СВОЈЕ ЧЛАНОВЕ: Тражи да уплаћују покрету 50 ОДСТО ПЛАТЕ! (ФОТО)
Уследио је банкрот, 600 људи изгубило посао
Саша Радуловић, стручњак који је дошао да пивару “ишчупа“ из блата успео је да је доведе до тога да изгуби и оно што је имала пре уласка у стечај. Он је, најкасније 90 дана од отварања стечаја морао да достави план реорганизације. Ипак, до тога није дошло, а Радуловић није затражио ни одлагање, што је потврдила председница Трговинског суда у Панчеву Сперанца Јанчић, који је, по закону, огласио банкрот.
КАКО СУ ДСС И ДС ИЗВРШИЛИ МАСАКР ПРИВРЕДЕ: Продавали предузећа, а грађане отерали са радних места!
Ту је дошао крај историје најстарије пиваре у Србији (основана 1702) која је некада запошљавала 600 радника.
Након ових информација до којих је дошао наш портал проследили смо питања Саши Радуловићу како би нам објаснио шта се десило са толиком потрошњом новца на бензин и мазут, али до објављивања овог текста нисмо добили одговоре. Такође, одговоре и објашњење на ово питање покушали смо да добијемо од Агенције за лиценцирање стечајних управника, али јавност ће остати ускраћена за објашњење јер одговоре, такође, нисмо добили.