Weekend Media Festival: Rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu
ZAGREB - Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. rujna raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opuštenu atmosferu.
Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve više. „Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend je sve više ne samo okupljanje svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, nego i mesto na kome se mogu na radionicama steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi.“
Program je ove godine bogatiji nego ikada i odvija se u čak pet dvorana. „Jasno je da niko ne može pratiti svako predavanje i svaki panel, niti učestvovati u svakoj radionici. Bogatom ponudom sadržaja želimo omogućiti posetiocima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti doživljaj i znanja koja su njima potrebna“, kaže direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Zadnjih nekoliko godina Weekend otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela sudija će biti i predsednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković.
„Weekend Media Festival od samog početka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktuelnih tema, ali i mnoštva relevantnih sugovornika, Weekend je događaj koji ne treba propustiti“, smatra Tomašković.
Iako finansijskoj industriji tokom godine ne manjka sektorskih kongresa i konferencija, Weekend Media Festival je ipak nešto posebno, slaže se i predsednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volarić.
„Prava je prilika da u opuštenoj atmosferi prekrasnog Rovinja razmenimo iskustva i ideje s kolegama iz branše, ali i s ljudima iz sasvim drugih delatnosti. Širina tema i pristupa koju Weekend pruža čini ga nezaobilaznim za celu poslovnu zajednicu“, ističe Volarić.
Najveći deo programa ipak je i dalje posvećen komunikacijama, zbog čega je Weekend nezaobilazno mesto za članice Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Predsednik Uprave HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. septembra održati u BalCannes dvorani. „Svima koji dođu na panel 'The Perfect Pitch to Pitch Perfect' skromno obećavam da im pogled na agencijski pič nikad više neće biti isti! Skoro verovatno!“, poručuje Ciglar.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, redovni je učesnik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu takođe u petak. „Na Weekendu ćemo ove godine razgovarati o temi 'Mad Man vs. Math Man', jer danas, više nego ikada, matematika sudeluje u projektovanju komunikacije“, kaže Bruketa.
Sve koji se bave odnosima s javnošću sigurno će zaintrigirati provokativno predavanje prof. dr. Dejana Verčiča s Fakulteta društvenih znanosti iz Ljubljane. „Na predavanju 'Smrt odnosa s javnošću' saznaćete kako medijatizacija svega oko nas – pa i nas samih – menja pravila igre te kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svetu radikalne transparentnosti“, najavljuje Verčić.
Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis ove godine na Weekendu ima posebno izazovan zadatak. „Na 'hard talku' sa Željkom Mitrovićem, medijskim mogulom regiona i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi put pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokušaću da saznam zašto se upravo sada odlučio na to. Kako je završena priča s Hrvatskom oko njegove jahte i oseća li krivicu zbog velikog uticaja koji Pink ima na kreiranje i širenje turbo folka?“, pitanja su kojima će Stanković rešetati Mitrovića.
Koosnivač Studija Moderne Branimir Brkljač takođe je redovni gost Rovinja u trećem vikendu septembra. „Na Weekend Media Festivalu na jednom mestu možete iz prve ruke čuti koji su najnoviji trendovi u svitu i istovremeno se upoznati s uspešnim primerima i iskustvima iz regiona."
"Program i ove godine potvrđuje da je i ovogodišnji Weekend nezaobilazni događaj za sve relevantne igrače iz medijsko-marketinške industrije regiona“, pojašnjava Brkljač svoje razloge za vernost Weekendu.
Ugledni američki TV producent i dobitnik Emija Pit Radović proteklih je godina upravo na Weekendu predstavljao i svoje nove projekte. „Imao sam prilike putovati širom sveta i prisustvovati na nekim od najvećih i najlepših događaja na planeti. Mogu iskreno reći da je Weekend Media Festival najsvežije događanje s najviše zabave na kojem sam ikada prisustvovao“, kaže Radović.
Za zabavu su ove godine zaduženi DJ-evi JAMirko i K'Pow na slovenačkom partiju u petak, zatim Psihomodo Pop i novosadske The Frajle u subotu. „O Weekend Media Festivalu smo čule samo pohvale tako da je divno što ćemo ove godine biti deo festivala. Radujemo se koncertu i druženju, a učesnicima definitivno obećavamo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obećanje da će pevati s nama“, poručuju The Frajle uoči nastupa u Rovinju. Na 7. Weekendu Media Festivali očekuje se oko 4000 učesnika, među kojima je više od 500 akreditiranih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja radionica i više od 300 studenata iz celog regiona. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com.