Weekend Медиа Фестивал: Ровињски магнет за регионалну пословну заједницу
ЗАГРЕБ - Weekend Медиа Фестивал по седми пут ове године окупља регионалну комуникацијску индустрију, али и друге пословне секторе. Под покровитељством Адрис групе, у Ровињу ће се на педесетак предавања и панела од 18. до 21. рујна расправљати о широком распону тема, уз неизоставну врхунску забаву и опуштену атмосферу.
Директор фестивала Томо Рицов истиче како је разлога за долазак у Ровињ сваке године све више. „На Weekendu се предаје, расправља, представља, забавља, комуницира на све могуће начине. Weekend је све више не само окупљање свих који нешто значе у комуникацијској индустрији, него и место на коме се могу на радионицама стећи конкретна знања и у лежерној атмосфери склапати нови послови.“
Програм је ове године богатији него икада и одвија се у чак пет дворана. „Јасно је да нико не може пратити свако предавање и сваки панел, нити учествовати у свакој радионици. Богатом понудом садржаја желимо омогућити посетиоцима да сами обликују свој Weekend и да из Ровиња понесу свој властити доживљај и знања која су њима потребна“, каже директор програма фестивала Никола Врдољак.
Задњих неколико година Weekend отвара простор и за пословне теме изван комуникацијске индустрије. На једном од таквих панела судија ће бити и председник Управе Хрватског Телекома Давор Томашковић.
„Weekend Медиа Фестивал од самог почетка окупља пословну заједницу око тема које представљају изазове, али и отварају нове перспективе. Један од таквих изазова, али и прилика је велико реструктурирање хрватских компанија. Због таквих, актуелних тема, али и мноштва релевантних суговорника, Weekend је догађај који не треба пропустити“, сматра Томашковић.
Иако финансијској индустрији током године не мањка секторских конгреса и конференција, Weekend Медиа Фестивал је ипак нешто посебно, слаже се и председник Управе Цроатиа осигурања Санел Воларић.
„Права је прилика да у опуштеној атмосфери прекрасног Ровиња разменимо искуства и идеје с колегама из бранше, али и с људима из сасвим других делатности. Ширина тема и приступа коју Weekend пружа чини га незаобилазним за целу пословну заједницу“, истиче Воларић.
Највећи део програма ипак је и даље посвећен комуникацијама, због чега је Weekend незаобилазно место за чланице Хрватског удружења друштава за тржишно комуницирање (ХУРА). Председник Управе ХУРА-е Дамир Циглар позива све на панел који ће се у петак 19. септембра одржати у BalCannes дворани. „Свима који дођу на панел 'The Перфецт Pitch то Pitch Перфецт' скромно обећавам да им поглед на агенцијски пич никад више неће бити исти! Скоро вероватно!“, поручује Циглар.
Давор Брукета, креативни директор рекламне агенције Bruketa&Žinić ОМ, редовни је учесник фестивала, а ове године најављује занимљиву расправу такође у петак. „На Weekendu ћемо ове године разговарати о теми 'Мад Ман вс. Math Ман', јер данас, више него икада, математика суделује у пројектовању комуникације“, каже Брукета.
Све који се баве односима с јавношћу сигурно ће заинтригирати провокативно предавање проф. др. Дејана Верчича с Факултета друштвених знаности из Љубљане. „На предавању 'Smrt односа с јавношћу' сазнаћете како медијатизација свега око нас – па и нас самих – мења правила игре те каква постаје улога професионалних комуникатора у свету радикалне транспарентности“, најављује Верчић.
Иван Станковић из београдске агенције Communis ове године на Weekendu има посебно изазован задатак. „На 'хард талку' са Жељком Митровићем, медијским могулом региона и власником ТВ Пинк, који се по први пут појављује на јавном наступу овакве врсте, покушаћу да сазнам зашто се управо сада одлучио на то. Како је завршена прича с Хрватском око његове јахте и осећа ли кривицу због великог утицаја који Пинк има на креирање и ширење турбо фолка?“, питања су којима ће Станковић решетати Митровића.
Кооснивач Студија Модерне Бранимир Бркљач такође је редовни гост Ровиња у трећем викенду септембра. „На Weekend Медиа Фестивалу на једном месту можете из прве руке чути који су најновији трендови у свиту и истовремено се упознати с успешним примерима и искуствима из региона."
"Програм и ове године потврђује да је и овогодишњи Weekend незаобилазни догађај за све релевантне играче из медијско-маркетиншке индустрије региона“, појашњава Бркљач своје разлоге за верност Weekendu.
Угледни амерички ТВ продуцент и добитник Емија Пит Радовић протеклих је година управо на Weekendu представљао и своје нове пројекте. „Имао сам прилике путовати широм света и присуствовати на неким од највећих и најлепших догађаја на планети. Могу искрено рећи да је Weekend Медиа Фестивал најсвежије догађање с највише забаве на којем сам икада присуствовао“, каже Радовић.
За забаву су ове године задужени Ђ-еви ЈАМирко и K'Pow на словеначком партију у петак, затим Психомодо Поп и новосадске The Фрајле у суботу. „О Weekend Медиа Фестивалу смо чуле само похвале тако да је дивно што ћемо ове године бити део фестивала. Радујемо се концерту и дружењу, а учесницима дефинитивно обећавамо добру забаву. Наравно, уз њихово обећање да ће певати с нама“, поручују The Фрајле уочи наступа у Ровињу. На 7. Weekendu Медиа Фестивали очекује се око 4000 учесника, међу којима је више од 500 акредитираних новинара, преко 130 предавача, панелиста и водитеља радионица и више од 300 студената из целог региона. Више информација погледајте на www.weekendmediafestival.com.