Zašto je Koka Kola crvena, Gugl u duginim bojama, Fejsbuk plav?
Da li vam je bitno koje je boje sajt koji volite? Pročitajte zanimljive odgovore kompanija zašto su se odlučile za određenu boju.
Zašto je logo Koka Kole crven?
Sredinom devedesetih godina 18. veka kompanija je počela da boji burad za sirup u crvenu boju kako bi tokom transporta poreski službenici mogli lako da razlikuju njihovo piće od alkohola. Kompanija je čak i svoj prvi časopis, izdat 1924. gdine, nazvala "The Red Barrel" (Crveno bure).
Zašto je Gugl u duginim bojama?
Boje Gugla upućuju na razigranost, posebno redosled boja.
- Odlučili smo se za osnovne boje, ali nismo hteli da ih postavimo u klasičnom redosledu i obojili smo L sekundarnom bojom, što je u skladu sa idejom da se Google ne pridržava pravila - rekla je Rut Sedar, grafička dizajnerka koja ja je osmislila logo.
Zašto je logo Fejsbuka plav?
Za to je "kriv" Mark Zakerberg.
- Plavo je za mene najraskošnija boja - odgovorio je on kad mu je postavljeno ovo pitanje.
Zašto je Jahu ljubičast?
Prema kompaniji "Fast", suosnivač Jahua, David Filo otišao je 1995. u prodavnicu da kupi farbu za zidove kancelarije, a onda se priča račva na dve strane - jedna je da je ugledao ljubičastu farbu na popustu, a druga da je farba bila siva, ali da je pod jakim fluorescentnim svetlom izgledalo kao da je kancelarija ljubičasta, piše Bizlife.
VISOKI STANDARD I VEČNO LETO: Kako do POSLA u gradu u kome je zimi temperatura 30 stepeni!