Зашто је Кока Кола црвена, Гугл у дугиним бојама, Фејсбук плав?
Да ли вам је битно које је боје сајт који волите? Прочитајте занимљиве одговоре компанија зашто су се одлучиле за одређену боју.
Зашто је лого Кока Коле црвен?
Средином деведесетих година 18. века компанија је почела да боји бурад за сируп у црвену боју како би током транспорта порески службеници могли лако да разликују њихово пиће од алкохола. Компанија је чак и свој први часопис, издат 1924. гдине, назвала "The Ред Barrel" (Црвено буре).
Зашто је Гугл у дугиним бојама?
Боје Гугла упућују на разиграност, посебно редослед боја.
- Одлучили смо се за основне боје, али нисмо хтели да их поставимо у класичном редоследу и обојили смо Л секундарном бојом, што је у складу са идејом да се Google не придржава правила - рекла је Рут Седар, графичка дизајнерка која ја је осмислила лого.
Зашто је лого Фејсбука плав?
За то је "крив" Марк Закерберг.
- Плаво је за мене најраскошнија боја - одговорио је он кад му је постављено ово питање.
Зашто је Јаху љубичаст?
Према компанији "Фаст", суоснивач Јахуа, Давид Фило отишао је 1995. у продавницу да купи фарбу за зидове канцеларије, а онда се прича рачва на две стране - једна је да је угледао љубичасту фарбу на попусту, а друга да је фарба била сива, али да је под јаким флуоресцентним светлом изгледало као да је канцеларија љубичаста, пише Бизлифе.
ВИСОКИ СТАНДАРД И ВЕЧНО ЛЕТО: Како до ПОСЛА у граду у коме је зими температура 30 степени!