''Zašto sam prodao ''Bakinu tajnu''?''
''Shvatili smo da nam za dalji rast brenda ''bakina tajna'' treba mnogo veća snaga i adekvatan strateški partner''.
Ovim rečima Vaso Lekić, direktor i većinski vlasnik kompanije ''Fudlend'' , odgovara na pitanje lista Politika, da li mu je žao što je, posle 20 godina u ovom poslu, i nakon što je teglice svojih proizvoda uspeo da postavi u maloprodajne lance u Engleskoj, Francuskoj, Španiji, Švajcarskoj, Švedskoj, Rusiji, Japanu, Koreji, Australiji, Americi, Kataru, Panami – prodao 100 odsto vlasništva hrvatskom biznismenu Emilu Tedeskom, vlasniku ''Atlantik grupe''.
"Puno smo uradili, ali da bismo dublje ušli u ta tržišta potrebna su ogromna ulaganja. Ulazak u velike svetske lance košta, a mi smo u tom smislu ograničeni. U narednih pet godina planirali smo da promet povećamo za 30 do 50 odsto, a „Atlantik grupa” je planirala rast i do 500 odsto. Plan je da sa takvim saigračem u timu preradimo 10.000 tona voća i povrća godišnje, umesto dosadašnjih 2.600. To znači da će porasti potreba da poljoprivredni proizvođači iz Srbije zasade, uzgaje i isporuče znatno veće količine višanja, paprika, malina, šljiva, kajsija, kupina i paradajza, što će značiti i upošljavanje nove radne snage", kaže Lekić.
Na pitanje da li ostaje u ''svojoj'' kompaniji, odgovara:
- Dogovorili smo se da i dalje ostanem u upravi firme i budem brend ambasador ''bakine tajne'' u svetu. Možemo otvoreno da kažemo da je naša zemlja ovim povezivanjem sa ''Atlantik grupom'' mnogo više dobila nego izgubila. Planirano je i ulaganje u osnovni kapital od tri miliona evra, kao i investicije u modernizaciju opreme i proizvodnih kapaciteta do 4,5 miliona evra.
Pročitajte:
KOKA-KOLA, PEPSI, KOKTA: Kako su poređane po kvalitetu?
KREĆE LUDILO U SAD: Dan kada su ginuli zbog kupovine