ZBOG OVE LEPE CRNOGORKE KUPIO POLA OBALE - Ko je Grk vlasnik Sv.Stefana i drugih dragulja
Najelitniji deo crnogorske obale u vlasništvu je grčkog biznismena.
Na crnogorskoj obali mnogo je luksuznih hotela, koji su pronašli svoje mesto i na evropskoj, i na svetskoj mapi najimućnijih putnika. Maestral je jedan od njih. No njega su prošle godine Slovenci prodali jednom grčkom biznismenu.
Pozdravi iz @maestralresortcasino @budva.travel @gomontenegro #maestral #prznomontenegro #przno #plaza #septembar #beach #spiaggia #hotel #settembre #september #sun #suncePosted by Maestral - Resort & Casino on Wednesday, September 23, 2015
I to ne bi bilo ništa posebno, da isti Grk time nije zaokružio kupovinu najelitnijeg pojasa na obali Jadranskog mora u Crnoj Gori.
Pored hotela Sveti Stefan, i Maestrala, njegova firma poseduje još dva hotela na dobrom glasu i sedam plaža, koje važe za najbolje na istočnoj obali Jadrana.
Tihi partneri
Kako regionalni mediji navode, njegovi "tihi partneri" u Crnoj Gori su biznismen iz kockarskog biznisa Malezijac Vei Seng Pua i milijarder iz Singapura Ong Beng Senga, koji je bio pod istragom FBI, ali je oslobođen optužbi.
Petros Statis je, nesumnjivo, vlasnik najatraktivnijeg parčeta obale, od Svetog Stefana, preko Miločera, do Pržnog. Možda njegovi sunarodnici muku muče sa krizom, ali „Monte rok“, njegova firma, sudeći po kupovinama koje obavlja, cveta!
Inače, firma „Monte rok“ je i vlasnik crnogorskih dnevnih novina „Pobjeda“ i „Dnevne novine“, ali i „Univerzal banke“.
Ko je Statis, čovek o kome se na jugu Crne Gore sve više govori?
Na njegovom sajtu, u odeljku „O meni“ stoji da je on „novi, dinamični preduzetnik u balkanskoj regiji“.
Bio je direktor čuvenog grčkog fudbalskog kluba AEK, a interesovanje za Crnu Goru kao novu „metu“ investicija verovatno je probuđeno i time što je početkom 2000-ih upoznao svoju buduću ženu, koja je Crnogorka.
Sa manekenkom Nedom Čađenović venčao se 2007. godine. Ona je inače poznata kao manekenka koja se pojavljivala u spotovima Željka Joksimovića (pesme "Zaboravljaš", "Varnice").
Nekretnine, mediji, bankarstvo – to su njegove oblasti interesovanja. I pre nego što je u Crnoj Gori kupio par, može se reći vodećih medija, uspeo je da u Grčkoj uspostavi tamošnju verziju poznate muzičke televizije – MTV, a bio je i direktor marketinga CNN-a za jugoistočni deo Evrope.
Iako je daleko od najbogatijeg u Grčkoj, sigurno je neprikosnoven kada je reč o "akviziciji" najboljih delova susednog nam "Montenegra".