NAJEZDA REKLAMA: Fejsbuk uvodi promene u mesindžeru koje vam se NEĆE SVIDETI!
Zar ovo nije ugrožavanje privatnosti?
Fejsbuk će nastaviti još pažljivije da prati sve što radite, s kime i o čemu pričate, kakve slike i linkove šaljete. Namera najpopularnije društvene mreže je da nauči mesindžer botove šta volimo, kako bi nam slali što bolje prilagođene reklame, piše The Next Web.
Kompanije će moći direktno da šalju svoje reklame određenim korisnicima. U početku, kompanije i pojedinci neće moći sami da šalju svoje reklame korisnicima, ali to bi kasnije trebalo da se promeni. Na osnovu interesovanja korisnika botovi će ciljati samo one koje bi plasirani sadržaj stvarno mogao i da zanima.
Brendovi i pojedinci koji koriste mesindžer čet botove odmah mogu da počnu da šalju reklame korisnicima koji su već koristili njihove usluge, a zatim i svim ostalim korisnicima mesindžer aplikacije, koristeći alate ciljanog reklamiranja.
Reklame će sadržati reklamnu poruku, sliku i link do proizvoda koji se korisniku, tj. kupcu, nudi. Na primer, ako sa prijateljima budete pričali o poklonu za rođendan za prijatelja i zadržite se na kravatama ili šeširima, u budućnosti ćete dobijati reklame u kojima će vam biti ponuđeni takvi proizvodi iz vaše neposredne blizine.