НАЈЕЗДА РЕКЛАМА: Фејсбук уводи промене у месинџеру које вам се НЕЋЕ СВИДЕТИ!
Зар ово није угрожавање приватности?
Фејсбук ће наставити још пажљивије да прати све што радите, с киме и о чему причате, какве слике и линкове шаљете. Намера најпопуларније друштвене мреже је да научи месинџер ботове шта волимо, како би нам слали што боље прилагођене рекламе, piše The Next Web.
Компаније ће моћи директно да шаљу своје рекламе одређеним корисницима. У почетку, компаније и појединци неће моћи сами да шаљу своје рекламе корисницима, али то би касније требало да се промени. На основу интересовања корисника ботови ће циљати само оне које би пласирани садржај стварно могао и да занима.
Брендови и појединци који користе месинџер чет ботове одмах могу да почну да шаљу рекламе корисницима који су већ користили њихове услуге, а затим и свим осталим корисницима месинџер апликације, користећи алате циљаног рекламирања.
Рекламе ће садржати рекламну поруку, слику и линк до производа који се кориснику, тј. купцу, нуди. На пример, ако са пријатељима будете причали о поклону за рођендан за пријатеља и задржите се на краватама или шеширима, у будућности ћете добијати рекламе у којима ће вам бити понуђени такви производи из ваше непосредне близине.