OD TIKTOKA DO KENDIKREŠA: Na šta su obični ljudi potrošili 171 milijardu dolara
Broj preuzetih aplikacija na koje su, ili preko kojih su, ljudi trošili svoj novac stagnira ali se i dalje tu obrću ogromne svote.
Kupci širom sveta su u 2023. godini potrošili 171 milijardu dolara za aplikacije, za skromnih tri odsto više nego u 2022. godini, pokazali su podaci kompanije Data.ai iz San Franciska.
BUDITE OPREZNI NA YOUTUBE-U: Sa hakovanih kanala širi se malver - EVO ŠTA JE OTKRIVENO
NEVEROVATNO: Dark Web preplavili oglasi za prodaju lažnih i ukradenih X naloga
WHATSAPP UVODI NOVU OPCIJU KOJU SU SVI DUGO ČEKALI: Napokon nam se OVO više neće dešavati
Broj preuzimanja aplikacija za prošlu godinu iznosi 257 milijardi, što je za samo jedan odsto više u odnosu na 2022. godinu, prenosi portal Teh kranč.
Korisnici najviše troše na mobilne video igre, ali Tiktok je podstakao rast potrošnje i na druge tipove aplikacija za 11 odsto na 64 milijarde dolara u 2023. godini.
Potrošači su prošle godine najviše preuzimali apliikaciju Tiktok i trošili na nju najviše novca, ali su na Fejsbuku proveli najviše vremena.
Najomiljenija mobilna video igra po broju preizimanja je bila Sabvej surfers (Subway Surfers), dok su korisnici proveli najviše vremena igrajući Kendi kraš sagu (Candy Crush Saga).