ОД ТИКТОКА ДО КЕНДИКРЕША: На шта су обични људи потрошили 171 милијарду долара
Број преузетих апликација на које су, или преко којих су, људи трошили свој новац стагнира али се и даље ту обрћу огромне своте.
Купци широм света су у 2023. години потрошили 171 милијарду долара за апликације, за скромних три одсто више него у 2022. години, показали су подаци компаније Дата.аи из Сан Франциска.
БУДИТЕ ОПРЕЗНИ НА YOUTUBE-U: Са хакованих канала шири се малвер - ЕВО ШТА ЈЕ ОТКРИВЕНО
НЕВЕРОВАТНО: Дарк Web преплавили огласи за продају лажних и украдених X налога
WHATSAPP УВОДИ НОВУ ОПЦИЈУ КОЈУ СУ СВИ ДУГО ЧЕКАЛИ: Напокон нам се ОВО више неће дешавати
Број преузимања апликација за прошлу годину износи 257 милијарди, што је за само један одсто више у односу на 2022. годину, преноси портал Тех кранч.
Корисници највише троше на мобилне видео игре, али Тикток је подстакао раст потрошње и на друге типове апликација за 11 одсто на 64 милијарде долара у 2023. години.
Потрошачи су прошле године највише преузимали аплиикацију Тикток и трошили на њу највише новца, али су на Фејсбуку провели највише времена.
Најомиљенија мобилна видео игра по броју преизимања је била Сабвеј сурферс (Subway Сурферс), док су корисници провели највише времена играјући Кенди краш сагу (Candy Црусх Сага).