Broj korisnika SNEPČETA raste vrlo sporo - ali zato dobro NAPREDUJU po ovom pitanju!
Kompanija na dobrom putu.
Broj korisnika američke kompanije Snepčet (Snapchat) ne raste tako brzo kao u početku i dok su se neki zabrinuli, izveštaji pokazuju da raste broj oglašivača u ovoj kompaniji, a to je i najveći pokazatelj uspešnosti i najvažniji izvor prihoda. Kada se meri uspešnost prihoda moraju se razmotriti ključni indikatori koji su zapravo važni na tržištu.
Brendovi/oglašivači nisu fokusirani na brzi razvoj medija već su fokusirani na to da li mediji preko kojih žele da se oglašavaju imaju dovoljno koncentrisano željeno tržište i prave reklamne formate za njegovo angažovanje.
Pogrešno su nas učili: Duge i komplikovane LOZINKE nisu najsigurnije - evo kakve su BOLJE
Povećanje broja korisnika Snepčeta ne raste tako brzo kao pre, ali je broj oglašivača uveliko povećan. Prihodi od oglašavanja su porasli za 146 posto tokom poslednjih godina.
Kompanija Snepčet nastavlja da razvija inovativne funkcije za svoju aplikaciju i oglašivače. "Snap Map" i "Snap Publisher" su dva najnovija primera. Ova druga pomaže brendovima da brzo kreiraju vertikalne video snimke, što je ranije bila prepreka.
Ova kompanija je dokazala svoju sposobnost da ostvari dobre poslovne rezultate za brendove, a povećana potrošnja je najbolji dokaz toga.