Број корисника СНЕПЧЕТА расте врло споро - али зато добро НАПРЕДУЈУ по овом питању!
Компанија на добром путу.
Број корисника америчке компаније Снепчет (Snapchat) ne расте тако брзо као у почетку и док су се неки забринули, извештаји показују да расте број оглашивача у овој компанији, а то је и највећи показатељ успешности и најважнији извор прихода. Када се мери успешност прихода морају се размотрити кључни индикатори који су заправо важни на тржишту.
Брендови/оглашивачи нису фокусирани на брзи развој медија већ су фокусирани на то да ли медији преко којих желе да се оглашавају имају довољно концентрисано жељено тржиште и праве рекламне формате за његово ангажовање.
Погрешно су нас учили: Дуге и компликоване ЛОЗИНКЕ нису најсигурније - ево какве су БОЉЕ
Повећање броја корисника Снепчета не расте тако брзо као пре, али је број оглашивача увелико повећан. Приходи од оглашавања су порасли за 146 посто током последњих година.
Компанија Снепчет наставља да развија иновативне функције за своју апликацију и оглашиваче. "Снап Мап" и "Снап Публисхер" су два најновија примера. Ова друга помаже брендовима да брзо креирају вертикалне видео снимке, што је раније била препрека.
Ова компанија је доказала своју способност да оствари добре пословне резултате за брендове, а повећана потрошња је најбољи доказ тога.