GOOGLE UVODI RESTRIKCIJE: Od sada nećete moći na Chrome-u da gledate ono što "najviše volite"
Da li je moguće?!
Sajtovi koji uništavaju korisničko iskustvo surfovanja internetom zbog loših reklama uskoro će biti pod direktnim napadom Google-a koji je rešio da se obračuna sa ovim problemom.
U aprilu su se pojavila glasine da će pretraživač Chrome dobiti integrisani službeni filter za reklame, a ova vest je sada praktično postala zvanična.
Potvrda ranijih informacija nije stigla u saopštenju ili javnoj objavi, već zahvaljujući izveštaju koji je Google poslao izdavačima, agencijama i oglašivačima. Wall Street Journal piše kako će oni imati šest meseci pre nego što filtriranje ugleda svetlo dana u Chromeu početkom 2018. godine.
APPLE PRIPREMIO PROGRAM: Vozači, pozdravite se sa mobilnim telefonima
Očekuje se kako će podešavanja o filtriranju biti automatski aktivirana po instalaciji pretraživača Chrome, a filter će biti postavljen tako da blokira reklame za koje Google odluči da kvare korisničko iskustvo na stranicama.
U tom smislu, IT div iz Google-a izradio je i poseban alat “Ad Experience Reports“, koji će izdavače, agencije i oglašivače upozoriti ako im sadržaj ne štima te na koji način mogu da poprave stvari.
Googleova matična kompanija Alphabet računa kako će na ovaj način i dalje osigurati prihode od oglašavanja (što im je zapravo s 88-postotnim udelom i dominantni izvor prihoda), a da će profitirati i korisnici. Razlog za to je jednostavan – količina iritantnih rešenja poput “pop-up” prozora, takozvanih “preload landing” stranica, oglasa koji počinju video reprodukciju bez želje korisnika i slično drastično će se smanjiti.
NAJZAD UNAPREĐENO: Pogledajte način da se baterija napuni ZNATNO BRŽE, a čak i da DUŽE TRAJE
Ovo je tek deo priče, jer stvari zapravo definiše “Coalition for Better Ads” industrijska grupa. Cilj grupe je osigurati prikaz oglasa, ali uz poboljšanje korisničkog iskustva. Na taj način žele odvratiti i potrošače od korišćenja AdBlock alata koji unapred blokiraju sve – ali korisnicima omogućavaju i naknadno ručno postavljanje filtera.
Oglašavanje na webu je ključno za brojne IT divove, ali naročito za Facebook i Google. Dok frustracija potrošača raste svakim danom, sve više ljudi se odlučuje na ranije spomenuta rešenja – potpunu blokadu oglasa. Nije reč tek o šačici korisnika- prema istraživanjima se samo u SAD-u gotovo trećina svih korisnika odlučuje na korišćenje nekog alata za blokiranje reklama, prenosi Wall Street Journal.
HEJ, DRAGA, MOŽEŠ LI... Ovu poruku će većina dobiti! MORATE ZNATI šta posle toga OBAVEZNO uraditi