GOOGLE УВОДИ РЕСТРИКЦИЈЕ: Од сада нећете моћи на Chrome-u да гледате оно што "највише волите"
Да ли је могуће?!
Сајтови који уништавају корисничко искуство сурфовања интернетом због лоших реклама ускоро ће бити под директним нападом Гоогле-а који је решио да се обрачуна са овим проблемом.
У априлу су се појавила гласине да ће претраживач Chrome добити интегрисани службени филтер за рекламе, а ова вест је сада практично постала званична.
Потврда ранијих информација није стигла у саопштењу или јавној објави, већ захваљујући извештају који је Google послао издавачима, агенцијама и оглашивачима. Wall Стреет Јоурнал пише како ће они имати шест месеци пре него што филтрирање угледа светло дана у Chromeu почетком 2018. године.
APPLE ПРИПРЕМИО ПРОГРАМ: Возачи, поздравите се са мобилним телефонима
Очекује се како ће подешавања о филтрирању бити аутоматски активирана по инсталацији претраживача Chrome, а филтер ће бити постављен тако да блокира рекламе за које Google одлучи да кваре корисничко искуство на страницама.
У том смислу, ИТ див из Google-a izradio је и посебан алат “Ад Experience Репортс“, који ће издаваче, агенције и оглашиваче упозорити ако им садржај не штима те на који начин могу да поправе ствари.
Googleova матична компанија Алпхабет рачуна како ће на овај начин и даље осигурати приходе од оглашавања (што им је заправо с 88-постотним уделом и доминантни извор прихода), а да ће профитирати и корисници. Разлог за то је једноставан – количина иритантних решења попут “поп-уп” прозора, такозваних “прелоад ландинг” страница, огласа који почињу видео репродукцију без жеље корисника и слично драстично ће се смањити.
НАЈЗАД УНАПРЕЂЕНО: Погледајте начин да се батерија напуни ЗНАТНО БРЖЕ, а чак и да ДУЖЕ ТРАЈЕ
Ово је тек део приче, јер ствари заправо дефинише “Цоалитион фор Better Адс” индустријска група. Циљ групе је осигурати приказ огласа, али уз побољшање корисничког искуства. На тај начин желе одвратити и потрошаче од коришћења АдБлоцк алата који унапред блокирају све – али корисницима омогућавају и накнадно ручно постављање филтера.
Оглашавање на webu је кључно за бројне ИТ дивове, али нарочито за Фацебоок и Google. Док фрустрација потрошача расте сваким даном, све више људи се одлучује на раније споменута решења – потпуну блокаду огласа. Није реч тек о шачици корисника- према истраживањима се само у САД-у готово трећина свих корисника одлучује на коришћење неког алата за блокирање реклама, преноси Wall Стреет Јоурнал.
ХЕЈ, ДРАГА, МОЖЕШ ЛИ... Ову поруку ће већина добити! МОРАТЕ ЗНАТИ шта после тога ОБАВЕЗНО урадити