JAK KAO ZEMLJA: Epl prodao više satova od svih švajcarskih brendova ZAJEDNO
Neverovatan poduhvat...
Epl Watch nije samo najbolje prodavani pametni sat u tokom prošle godine, već je uspeo da prevaziđe i celokupnu švajcarsku industriju satova. Prema istraživanju koje je sproveo Strategy Analytics, Epl je tokom 2019. godine prodao skoro 31 milion pametnih satova, što je povećanje od 36 odsto u odnosu na prethodnu godinu. U istom periodu, kompletna švajcarska industrija satova, uključujući i Swatch i TAG Heuer, prodala je ukupno 21.1 milion časovnika, uz pad prodaje od 13 odsto u odnosu na 2018. godinu.
S obzirom da Epl nije sam objavio broj prodatih satova, Strategy Analytics je podatke prikupio od njihovih retail partnera. Prema tim podacima klasični analogni satovi su i dalje najpopularniji među starijim korisnicima, dok se mladi sve u najvećem broju odlučuju na pametne satove i narukvice. Kao zaključak može da se izvede da tradicionalni švajcarski proizvođači satova polako ali sigurno gube dah u „borbi“ protiv pametnih satova. Epl je uspeo da napravi bolji, moderniji i jeftiniji proizvod koji je uz to poželjniji za mlađe korisnike.
NIŠTA VIŠE NIJE ISTO: "Gmail" izgubio jednu od najboljih opcija
VREME JE ZA KRAJ: Poznato ime u svetu mobilnih telefona stavilo tačku na proizvodnju
ZASLUGE KONKURENTIMA: Gugl Hrom dobio novu funkciju
Inače, Epl Watch je već godinama lider u kategoriji pametnih satova, a čak je uspeo da u jednom kvartalu 2017. godine prestigne švajcarske proizvođače. Ipak, 2019. godina je prva u kojoj je u sva četiri kvartala njihova prodaja konstantno bila ispred prodaje švajcarskih proizvođača.