ЈАК КАО ЗЕМЉА: Епл продао више сатова од свих швајцарских брендова ЗАЈЕДНО
Невероватан подухват...
Epl Watch није само најбоље продавани паметни сат у током прошле године, већ је успео да превазиђе и целокупну швајцарску индустрију сатова. Према истраживању које је спровео Strategy Analytics, Епл је током 2019. године продао скоро 31 милион паметних сатова, што је повећање од 36 одсто у односу на претходну годину. У истом периоду, комплетна швајцарска индустрија сатова, укључујући и Swatch и ТАГ Хеуер, продала је укупно 21.1 милион часовника, уз пад продаје од 13 одсто у односу на 2018. годину.
С обзиром да Епл није сам објавио број продатих сатова, Strategy Analytics је податке прикупио од њихових ретаил партнера. Према тим подацима класични аналогни сатови су и даље најпопуларнији међу старијим корисницима, док се млади све у највећем броју одлучују на паметне сатове и наруквице. Као закључак може да се изведе да традиционални швајцарски произвођачи сатова полако али сигурно губе дах у „борби“ против паметних сатова. Епл је успео да направи бољи, модернији и јефтинији производ који је уз то пожељнији за млађе кориснике.
НИШТА ВИШЕ НИЈЕ ИСТО: "Гмаил" изгубио једну од најбољих опција
ВРЕМЕ ЈЕ ЗА КРАЈ: Познато име у свету мобилних телефона ставило тачку на производњу
ЗАСЛУГЕ КОНКУРЕНТИМА: Гугл Хром добио нову функцију
Иначе, Епл Watch је већ годинама лидер у категорији паметних сатова, а чак је успео да у једном кварталу 2017. године престигне швајцарске произвођаче. Ипак, 2019. година је прва у којој је у сва четири квартала њихова продаја константно била испред продаје швајцарских произвођача.