KRAJ ERE FEJSBUKA? Nova društvena mreža RUŠI SVE REKORDE: Zabeleženo preko 180 miliona PREUZIMANJA!
Popularna društvena mreža dobila jak udarac!
Društvena mreža TikTok, koja pripada kineskoj startap kompaniji "ByteDance", u prvom kvartalu 2019. smenila je Facebook na poziciji najčešće preuzimane aplikacije u domenu društvenih mreža u Indiji!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/05/15/fejs.jpg?itok=-itrLjZh)
FEJSBUK TREBA RAZBITI! Suosnivač ove društvene mreže na DRAMATIČAN NAČIN upozorio KORISNIKE! (VIDEO)
Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta "Sensor Tower", zabeleženo je 188 miliona preuzimanja, od kojih 47 odsto u Indiji.
Indija se nametnula kao važno područje borbe za dominaciju između društvene mreže Facebook i njenog kineskog konkurenta TikToka, naročito kada je reč o pridobijanju mladih koji tek počinju da koriste internet!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/05/11/slika_fejsu.jpg?itok=f3ei4tPF)
Evo kako da ISKLJUČITE dosadne Fejsbuk NOTIFIKACIJE - i na telefonu i na kompjuteru!
Nakon što je Kina blokirala Fejsbuk, američki gigant mora da se pobrine da privuče mlade Indijce kako bi sačuvao premoć u svetu i izvukao korist koja je s tim povezana.
Sa 176 miliona preuzimanja, Fejsbuk je pao na drugo mesto, pri čemu je najveći udeo preuzimanja (21 odsto) zabeležen u Indiji.
Do kraja 2018. Fejsbuk je bio najčešće preuzimana aplikacija na svetu.
Kompanija TikTok je povodom svog uspeha izdala zvanično saopštenje:
- Indijsko tržište biće jedinstveno po tome što će u sledećem talasu 200-400 miliona novih korisnika interneta TikTok biti prva društvena platforma na kojoj će moći da podele značajne trenutke iz života - ne samo s prijateljima i porodicom, već i s globalnom publikom istih interesovanja!
Fejsbuk, koji nije želeo da komentariše najnovije trendove, prema podacima portala za istraživanje tržišta “Statista”, ima 300 miliona korisnika u Indiji, dok TikTok ima 200 miliona, od kojih je 120 miliona aktivno na mesečnom nivou.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/09/26/profimedia-0285918210.jpg?itok=rjw8yMzt)
INSTAGRAM UVODI ZNAČAJNU PROMENU! Pažljivo se upoznajte sa NOVIM PRAVILIMA da ne bi BILI KAŽNJENI!
Do 2020. godine 67 odsto korisnika u Indiji biće mladje od 35 godina.
Mada TikTok ne predstavlja neposrednu pretnju za Fejsbuk, koji ima najširu publiku kada su u pitanju oglašivači, i za jedne i druge je veoma bitno da pridobiju mlade u Indiji, koji prvi put počinju da koriste internet, tvrde oglašivači i medijski stručnjaci.