КРАЈ ЕРЕ ФЕЈСБУКА? Нова друштвена мрежа РУШИ СВЕ РЕКОРДЕ: Забележено преко 180 милиона ПРЕУЗИМАЊА!
Популарна друштвена мрежа добила јак ударац!
Друштвена мрежа ТикТок, која припада кинеској стартап компанији "ByteDance", у првом кварталу 2019. сменила је Facebook на позицији најчешће преузимане апликације у домену друштвених мрежа у Индији!
ФЕЈСБУК ТРЕБА РАЗБИТИ! Суоснивач ове друштвене мреже на ДРАМАТИЧАН НАЧИН упозорио КОРИСНИКЕ! (ВИДЕО)
Према подацима компаније за истраживање тржишта "Сенсор Tower", забележено је 188 милиона преузимања, од којих 47 одсто у Индији.
Индија се наметнула као важно подручје борбе за доминацију између друштвене мреже Facebook и њеног кинеског конкурента ТикТока, нарочито када је реч о придобијању младих који тек почињу да користе интернет!
Ево како да ИСКЉУЧИТЕ досадне Фејсбук НОТИФИКАЦИЈЕ - и на телефону и на компјутеру!
Након што је Кина блокирала Фејсбук, амерички гигант мора да се побрине да привуче младе Индијце како би сачувао премоћ у свету и извукао корист која је с тим повезана.
Са 176 милиона преузимања, Фејсбук је пао на друго место, при чему је највећи удео преузимања (21 одсто) забележен у Индији.
До краја 2018. Фејсбук је био најчешће преузимана апликација на свету.
Компанија ТикТок је поводом свог успеха издала званично саопштење:
- Индијско тржиште биће јединствено по томе што ће у следећем таласу 200-400 милиона нових корисника интернета ТикТок бити прва друштвена платформа на којој ће моћи да поделе значајне тренутке из живота - не само с пријатељима и породицом, већ и с глобалном публиком истих интересовања!
Фејсбук, који није желео да коментарише најновије трендове, према подацима портала за истраживање тржишта “Статиста”, има 300 милиона корисника у Индији, док ТикТок има 200 милиона, од којих је 120 милиона активно на месечном нивоу.
ИНСТАГРАМ УВОДИ ЗНАЧАЈНУ ПРОМЕНУ! Пажљиво се упознајте са НОВИМ ПРАВИЛИМА да не би БИЛИ КАЖЊЕНИ!
До 2020. године 67 одсто корисника у Индији биће млађе од 35 година.
Мада ТикТок не представља непосредну претњу за Фејсбук, који има најширу публику када су у питању оглашивачи, и за једне и друге је веома битно да придобију младе у Индији, који први пут почињу да користе интернет, тврде оглашивачи и медијски стручњаци.