Oko njih se sve raspada! Epl blokirao Fejsbuk!
Ko će biti sledeći?
Fejsbuk više neće moći da prati korisnike "iPhone" i "iPad" uređaja, kao ni "iPod Touch" plejera.
KRSTAJIĆ: Najbitnije da smo dobili utakmicu, u Milenkoviću vidim Vidića (FOTO)
iOS 12 je jedna od najvažnijih verzija operativnog sistema namenjenih “malim“ Epl uređajima (iPhone, iPad, iPod Touch), jer je kompanija rešila da primeni strukturalna i funkcionalna poboljšanja, umesto uvođenja velikih novina. U to spada i zaštita privatnosti korisnika, koja je postala tema broj jedan u IT svetu nakon skandala sa curenjem podataka desetina miliona Fejsbuk korisnika.
Iz razloga da se to ne bi ponovilo, ali i zbog činjenice da Fejsbuk i dalje prati svoje korisnike i deli njihove podatke sa tzv. “trećim stranama“ Epl će u iOS 12 operativnom sistemu primeniti blokadu Fejsbuk sistema za praćenje korisnika. Na iOS 12 operativnom sistemu to će se činiti automatski, a u okviru Safari veb pregledača na Mac računarima korisnici će imati opciju da dopuste Fejsbuk kompaniji da ih prati širom interneta.
Mobilni telefoni su sve tanji - ako su vam dosadili, pogledajte ovaj NAJDEBLJI! (VIDEO)
- Svi baš svuda vidimo ova polja - "Like" dugme, "Share" dugme, sva ta "Comment" mesta na različitim sajtovima i širom interneta. Ispostavilo se da sve ovo ima mogućnost da prati korisnike, kliknuli oni na ova polja ili ne. Zato, ove godine, mi isključujemo sve ovo! Ukoliko nakon toga budete, ipak želeli da interagujete sa bilo kojim od ovih elemenata, bićete pitani za dozvolu da podelite svoje privatne podatke sa mrežom, nikako automatski - poručila je Epl kompanija na ovogodišnjem WWDC 2018 okupljanju Epl programera i IT stručnjaka.
UZDRMALI PLANETU: 7 najvećih skandala u svetu IT-ja
Ovo je NAJMANJI I NAJOTPORNIJI pametni telefon na svetu! (VIDEO)
Kompanija Epl će na taj način izuzeti korisnike svojih uređaja iz programa praćenja postupaka korisnika na internetu od strane Fejsbuk kompanije. To znači i da će korisnici od trenutka kad instaliraju novi softver biti u prilici da gledaju manje reklama i sadržaja “prilagođenih“ njihovim interesovanjima, ali verujemo da to neće zabrinuti najveći deo korisnika.