Ova rečenica u MEJLOVIMA najviše IRITIRA primaoca: Potrudite se da je izbegnete!
Nije neophodna!
U poslovnom svetu, ali i izvan njega, sadržaj imejlova je vrlo važan i može da bude presudan u nastavku komunikacije i ostalih "operacija".
Pisanje imejlova s druge strane odlična je vežba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svesni, naše reči mogu zasmetati drugoj strani.
Tako ponekad, najbezazlenije reči mogu ostaviti teške posledice, a prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.
U anketi u kojoj je učestvovalo 1.000 ispitanika, rečenica "nisam siguran/na jeste li videli moj poslednji mejl' pokazala se kao najiritantnija u poslovnoj komunikaciji.
Da li želite VIŠE LAJKOVA? Evo kad je najbolje vreme za post na Instagramu!
Razlog zbog kog bi trebalo izbegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani prebacuje osećaj krivice što još nije pogledala mejl ili je zaboravila odgovoriti.